Toon posts:

[PCMCIA] Sandisk PC Card /w CF 1.0 GB (Vista)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ooit zo'n SANDISK PCMCIA controllertje gekocht (lang geleden) waar je een CF kaart instopt zodat ik de foto's van mijn camera kan downloaden. Werkte prima onder XP en zelfs ME. Geen drivers nodig want, zo heeft een google zoekrondje opgeleverd, er schijnt geen elektronica in te zitten.

Hij doet NIETS onder Vista. Twee laptops geprobeerd in het gecombineerde expresscard/pcmcia slot. Zelfs geen nieuwe hardware gevonden melding. Op internet gezocht: Meer mensen met dit probleem, weinig oplossing. Ik begin te vermoeden dat Vista deze oude technologie niet of niet goed ondersteunt en dat het jammer voor mij is.

Nu weet ik dat zo'n USB gevalletje bijna niets kost en waarschijnlijk sneller is dus dat is het alternatief maar ja ik heb dit ding nu en vind het eigenlijk wel jammer dat ik het niet aan de praat krijg....

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 07:43 . Reden: Spelfouten, van alles vergeten :( ]

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Zijn er geen speciale Vista-drivers?
Als het dingetje echt al oud is, heb je kans dat er geen drivers meer voor gemaakt worden. Dan is het gewoon pech.