Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bugje?] Inloggen met versleuteling ww lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 378 views

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
Ik ros dus net even CCleaner over m'n systeem, en mik ik ook daarbij al m'n biscuitjes weg....

Netjes op de inlog-knop gedrukt, maar inloggen ho maar. De combinatie gebruikersnaam & wachtwoord zouden niet kloppen. Truste me, ik ken m'n eigen wwachtwoord en gebruikers naam toch echt wel :P

Nadat ik de clientside javascript verleuteling gedoe had uitgezet, lukte het pas om in te loggen.

[ Voor 21% gewijzigd door RaZ op 19-01-2009 05:41 ]

Ey!! Macarena \o/

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Log je in via het forum ( http://gathering.tweakers.net/forum/login ) of via de FP ( http://tweakers.net/my.tnet/login )? Maakt het verschil als je gebruik maakt van 'de andere' login?

En niet onbelangrijk: welke browser?

[ Voor 9% gewijzigd door crisp op 19-01-2009 08:58 ]

Intentionally left blank

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Hetzelfde probleem hier via FP login. De forum login werkte wel. Firefox 2 3.0.5 onder Mac OS. Eerder vandaag werkte het wel in IE7 op zowel Win XP als Vista.

[ Voor 4% gewijzigd door mr_obb op 20-01-2009 17:54 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
Op de FP inlog-pagina. M'n browser is FX3.0.5 (zonder add-ons), onder XP Pro [UK] SP3.

Ey!! Macarena \o/

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Ik heb nu nog een aantal keer hetzelfde gehad, dit keer onder IE7 op zowel een XP als een Vista machine. Ook het uitschakelen van de versleuteling helpt niet. Zodra ik naar de forum login ga werkt het wel weer prima.

Op een of andere manier heeft de FP login dus problemen met mijn credentials.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Inmiddels zijn er een aantal verbeteringen doorgevoerd mbt inloggen, ook met betere foutmeldingen. Als er alsnog problemen zijn horen we het graag :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.