Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Far Cry 2 installatie probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo forum,

Ik heb het volgende probleem bij de installatie van Far Cry 2:

De installatie start prima, maar als de voortgangsbalk bijna op het einde is
krijg ik deze tekst in beeld:
"Error number: 0x80040702
Failed to load DLL: GameuxInstallHelper

Setup will now terminate"

Googlen en zoeken op het forum heeft me tot nu toe niets bruikbaars opgeleverd. Ik gebruik Windows
Vista 64bit.
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is?

CPU: i7-920
Mobo: Gigabyte EX58-UD5
Memory: 3Gb
Geforce 9800 GTX+

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Best veel te vinden eigenlijk: http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
Simpelste oplossing tot nu toe is om FlightSimulatorX te verwijderen mocht je die hebben.

Geef even aan wat je geprobeerd hebt, zodat we dergelijke oplossingen kunnen overslaan.

edit:
Ook kan het een probleem zijn door Roxio-software dus graag meer informatie wat je zelf al gevonden/geprobeerd hebt.

[ Voor 22% gewijzigd door Kixtart op 18-01-2009 22:59 ]

☻/
/▌
/ \

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Als je een virusscanner hebt zet die eens uit en zorg dat je hem als administrator installeert dat is wat ik weet het enige wat zo'n foutmelding kan genereren.

Verwijderd

Topicstarter
Kixtart schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:55:
Geef even aan wat je geprobeerd hebt, zodat we dergelijke oplossingen kunnen overslaan.
Het vreemde is dat het een verse installatie van Vista is, dus zonder al te veel programma's. Geen FS10 of Roxio-software geïnstalleerd.
Ik heb het register al opgeschoond, alle appz uitgezet. Ik ben standaard ingelogd als administrator.
Windows Installer Cleanup al bekeken, maar daar staat Far Cry 2 niet tussen.
bobsqaud schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:56:
Als je een virusscanner hebt zet die eens uit
Nog niet geprobeerd, ga ik nu eens doen! Edit 1: geprobeerd, maar dan krijg ik bovengenoemde melding al aan het begin van de setup.

Edit 2: Ik ga eens proberen de DVD naar de vaste schijf te kopieren en dan te installeren, wie weet helpt het.

Edit 3: Hoewel deze oplossing (DVD naar harde schijf kopieren) nergens beschreven staat, werkt hij wel!! Min of meer schaamrood op de kaken :o. Ik hoop dat anderen er iets aan hebben in de toekomst.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 00:53 ]