Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook Express -> MS Outlook

Pagina: 1
Acties:

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020
Is het mogelijk om alle mails en contacten uit Outlook Express (6) van computer 1 over te zetten op computer 2 in Microsoft Outlook (2007)?
De meeste sites (inclusief microsoft.com) geeft aan hoe je mails en contacten kan overzetten als je beide programma's op je pc heb staan, dat is nu dus niet het geval.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Outlook op PC1 installeren, mail migreren, pst exporteren, op pc2 importeren

Andere optie:
dbxjes van OE op PC1 kopieeren naar PC2, daar vanaf OE importeren in Outlook

Nogal basic, heb je uberhaupt al ergens gezocht?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mag schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:20:
De meeste sites (inclusief microsoft.com) geeft aan hoe je mails en contacten kan overzetten als je beide programma's op je pc heb staan, dat is nu dus niet het geval.
Tja, exporteren of files overkopieren. Outlook Express staat trouwens op de meeste computers, alleen niet zichtbaar. Maar waarom probeer je het niet eerst uit?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Mag
gambieter schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:25:
[...]

Tja, exporteren of files overkopieren. Outlook Express staat trouwens op de meeste computers, alleen niet zichtbaar. Maar waarom probeer je het niet eerst uit?
Het is een cadeau'tje voor iemand, bedoeling is dat vrijdag de pc binnenkomt en die wil ik dan graag enkele uren later klaar om te gebruiken overhandigen. Ik kan op het moment dus nog niets proberen, en heb er dan geen tijd voor.
DJSmiley schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:23:
Outlook op PC1 installeren, mail migreren, pst exporteren, op pc2 importeren

Andere optie:
dbxjes van OE op PC1 kopieeren naar PC2, daar vanaf OE importeren in Outlook

Nogal basic, heb je uberhaupt al ergens gezocht?
Zoals ik al aangaf vroeg ik naar een optie waarbij ik geen MS Outlook op PC1 had staan. De tweede optie is ook niet mogelijk omdat op de 2e PC geen Outlook Expres staat, tenzij wat gambieter zei waar is, dus dat Outlook Express standaard op elke pc staat.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mag schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:34:
Het is een cadeau'tje voor iemand, bedoeling is dat vrijdag de pc binnenkomt en die wil ik dan graag enkele uren later klaar om te gebruiken overhandigen. Ik kan op het moment dus nog niets proberen, en heb er dan geen tijd voor.
Dan regel je toch dat de transfer naar Outlook vast is geregeld? Outlook verzamelt alles in een PST-file, en zolang de versie van Outlook maar compatible is, maakt het niets uit op welke PC het is gebeurd.

Tja, geen tijd betekent dat je de beloftes aan moet passen aan de mogelijkheden. Of extra tijd maken :)
Zoals ik al aangaf vroeg ik naar een optie waarbij ik geen MS Outlook op PC1 had staan. De tweede optie is ook niet mogelijk omdat op de 2e PC geen Outlook Expres staat, tenzij wat gambieter zei waar is, dus dat Outlook Express standaard op elke pc staat.
Zonder Outlook gaat het niet lukken. Maar zoek dus een PC waar Outlook op staat.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Mag
gambieter schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:39:
[...]

Zonder Outlook gaat het niet lukken. Maar zoek dus een PC waar Outlook op staat.
Kan je iets specifieker zijn? Zonder welke Outlook gaat het niet lukken? Zonder MS Outlook op "pc 1" of zonder Outlook Express op "pc 2"? Of maakt het niet uit zolang er maar op een van de twee beide staat om de gegevens over te zetten?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mag schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:51:
Kan je iets specifieker zijn? Zonder welke Outlook gaat het niet lukken? Zonder MS Outlook op "pc 1" of zonder Outlook Express op "pc 2"? Of maakt het niet uit zolang er maar op een van de twee beide staat om de gegevens over te zetten?
Stap nu eens af van dat PC1 en PC2, dat is helemaal niet relevant. Outlook heeft een import mogelijkheid van Outlook Express, dus je hoeft alleen de OE databestanden te hebben die geimporteert moeten worden.

Waarom begin je niet met uitproberen? Of wees nu eens nauwkeurig waar de bestanden staan, welke PC met welke software je al hebt, etc. Maar allerbelangrijkste: ga proberen, dan sta je vrijdag niet voor verrassingen.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Waarom installeer je geen Office op PC1 (al-dan-niet-tijdelijk)? Ook zonder licentie heb je 60 dagen de tijd.

En idd, afaik heeft elke PC standaard outlook express geinstalleerd.... En anders kun je OE gewoon alsnog downloaden
Pagina: 1