Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 23:58:
Je visagie-skills toon je hier iig niet mee, want het is niet mooi gedaan sorry. Probeer dan eerst eens een paar goede naturel shoots (een goede naturel is knap lastig qua visagie).
wat er vooral niet klopt aan het beeld is het truitje, matched niet met dit soort makeuphandel. Weet ook niet waar je naar op zoek was. Beste beeld vind ik dan #2 mits haar arm/hand niet in beeld had geweest.
Die dingen met plakkertjes ook achterwege laten, is spielerei.
Visagieskills komen eind deze week nog wel aan bod, even wachten op toestemming om de foto's te plaatsen

Doe niet alleen dit soort extreme "spielerei" dingen

En ondanks dat je het niet mooi gedaan vind ( kan ik inkomen, heb paar grove fouten gemaakt ook, gebeurt wel eens

) heb ik van die keer spelen 10x meer geleerd dan weer een zachte naturelle make-up

Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 23:47:
Hmzz dat oortje op 4/5 leidt best wel af

Vind de make-up verder erg vervelend om te zien, waardoor het geheel de interesse verliest voor mij. Vind de ogen erg belangrijk bij een vrouw, door de zwarte make-up verliest het al zijn aantrekkingskracht (misschien dat het bij een vrouw met helder blauwe ogen prettiger was om te zien)
Haha, ze heeft blauwe ogen, alleen niet hemelblauw

Rakkerzero schreef op maandag 19 januari 2009 @ 00:03:
[...]
Ik vond zelf het truitje wat ze aan heeft juist heel storend. Past totaal niet bij de make-up. Had dan een een zwarte (gothic) jurk gebruikt in de plaats ervan en ik denk dat de shoot er veel beter uit was gekomen.
Nummer 2 komt wat bij betreft het beste uit deze serie foto's samen met nummer 8 (truitje is hier het minst storend).
Geef ik je 100% gelijk in, kledingkeuze was niet optimaal, truitje past er niet echt bij in't thema.
SInds een week heb ik beschikking over een fatsoenlijke studioruimte, dat werkt voor mij, alswel voor't model sowieso wat makkelijker
[
Voor 51% gewijzigd door
Timo op 19-01-2009 00:58
]