cr1mp : 179 470 843
voeg maar toe
voeg maar toe
Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
Ik heb gekeken naar het overzichtje van beschikbare wapens. Bij een aantal wapens staat dat ze beschikbaar zijn gekomen sinds versie 1.09 maar dat is bij mij niet het geval. Zijn deze nieuwe wapens wel door jullie te koop?D.leeuwen schreef op maandag 20 april 2009 @ 09:59:
Ik verdien nu $81M / hr dus dat gaat lkkr
Op deze website staan alle wapens je kunt kopen bij een bepaald level. Zo kun je alvast gaan sparen
http://www.imob-codes.com/tutorial.php
Ook erg handig is de property calculator, zo kun je uitrekenen in welke property je op dat moment het beste kun investeren.
http://www.imob-codes.com/property.php
Mijn code: 165-549-876
[ Voor 4% gewijzigd door Side-Kick op 20-04-2009 10:22 ]
bij mij zijn ze ook niet beschikbaar. Ook vraag ik me af hoe je aan die 'bonus' wapens komt. Zoals de golden guns. Op die site staat dat je die met 'cheats' kan krijgen maar dan moet je doneren. Iemand ideeën? ik ben mensen tegengekomen met die guns. Chainsaws heb ik wel, daar is een redeem code voor (A)Side-Kick schreef op maandag 20 april 2009 @ 10:08:
[...]
Ik heb gekeken naar het overzichtje van beschikbare wapens. Bij een aantal wapens staat dat ze beschikbaar zijn gekomen sinds versie 1.09 maar dat is bij mij niet het geval. Zijn deze nieuwe wapens wel door jullie te koop?
Edit: ook met versie 1.10 zijn deze problemen niet opgelost.
De eigenaar van die cheatsite claimt te weten hoe je die wapens kunt unlocken. Ik zou ervan uitgaan dat het niet helemaal legaal zal zijn op die manier. Mensen met golden guns enzovoort zullen waarschijnlijk een geunlockte iphone/ipod hebben.KingKoning schreef op maandag 20 april 2009 @ 10:34:
[...]
bij mij zijn ze ook niet beschikbaar. Ook vraag ik me af hoe je aan die 'bonus' wapens komt. Zoals de golden guns. Op die site staat dat je die met 'cheats' kan krijgen maar dan moet je doneren. Iemand ideeën? ik ben mensen tegengekomen met die guns. Chainsaws heb ik wel, daar is een redeem code voor (A)
dat is waar maar het blijft apart. Die guns zitten wel in het spel, en de ontwikkelaars zouden dat toch ook moeten weten.Side-Kick schreef op maandag 20 april 2009 @ 11:37:
[...]
De eigenaar van die cheatsite claimt te weten hoe je die wapens kunt unlocken. Ik zou ervan uitgaan dat het niet helemaal legaal zal zijn op die manier. Mensen met golden guns enzovoort zullen waarschijnlijk een geunlockte iphone/ipod hebben.
De wapens zitten in het spel. Je kunt ze waarschijnlijk in de toekomst unlocken met redeemcodes. De cheaters hebben een manier gevonden om ze nu al te unlocken. De golden guns zijn de sterkste wapens in het spel. Als je deze weet te unlocken heb je een enorm voordeel tegenover de mensen die ze nog niet hebben. Maar met redeemcodes kun je vaak maar 10 wapens unlocken. Ik zag een screenshot van iemand die over de 1000 golden guns had.KingKoning schreef op maandag 20 april 2009 @ 11:49:
[...]
dat is waar maar het blijft apart. Die guns zitten wel in het spel, en de ontwikkelaars zouden dat toch ook moeten weten.
heeft iemand trouwens ervaringen met Imob Friend Finder? een app beschikbaar in de appstore (uit me hoofd 3 of 4 euro) waarmee je automatisch je mob zou kunnen uitbreiden. Hij heeft 1 review die nogal negatief is.
Tegen deze mensen is ook niet op te boksen. In het spel loopt ook een level 100.000 rond die alleen maar golden guns heeft. Hoe kun je uberhaubt tot dit level geraken en hoe voorzie je al je mobbers van golden guns.D.leeuwen schreef op maandag 20 april 2009 @ 14:58:
Ik heb inderdaad ook nog geen idee hoe je aan zulke wapens komt behalve redeem codes. Ook ik heb een hoop mensen gezien met golden guns etc.. allemaal hadden ze bijv. maar 1 quest uitgevoerd, waren rond de level 5 en hadden al meer dan 100 golden guns of iets dergelijks.
Het kan niet anders dat deze een geunlockte iphone hebben of cheats hebben gebruikt.
Inderdaad. Ik ben benieuwd wanneer de makers hier wat aan gaan doen. Volgens mij hebben ze ook al eerder een schoonmaak actie gehouden.Side-Kick schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:48:
[...]
Tegen deze mensen is ook niet op te boksen. In het spel loopt ook een level 100.000 rond die alleen maar golden guns heeft. Hoe kun je uberhaubt tot dit level geraken en hoe voorzie je al je mobbers van golden guns.
Die schoonmaakactie heeft volgens mij weinig opgeleverd. Als je kijkt naar de top imobbers in gewonnen fights, geld en bounties staan er nog steeds mensen in die al bijna vanaf het begin in die lijst staan. Het moet voor de makers heel gemakkelijk zijn om deze spelers eruit te vissen.D.leeuwen schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:37:
[...]
Inderdaad. Ik ben benieuwd wanneer de makers hier wat aan gaan doen. Volgens mij hebben ze ook al eerder een schoonmaak actie gehouden.
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2009 14:52 ]
Nee, ik heb ook al zitten kijken. Maar ik heb geen idee of dit nu zoveel toegevoegde waarde heeft om dit bedrag te betalen... mij een beetje te duur.KingKoning schreef op maandag 20 april 2009 @ 11:49:
[...]
heeft iemand trouwens ervaringen met Imob Friend Finder? een app beschikbaar in de appstore (uit me hoofd 3 of 4 euro) waarmee je automatisch je mob zou kunnen uitbreiden. Hij heeft 1 review die nogal negatief is.
[ Voor 5% gewijzigd door chromeeh op 27-04-2009 08:14 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
je krijgt nu golden guns als je level 20 in iknights haalt. Nog geen id hoeveel maar ik ga ze wel even binnenhalenD.leeuwen schreef op maandag 20 april 2009 @ 14:58:
Ik heb inderdaad ook nog geen idee hoe je aan zulke wapens komt behalve redeem codes. Ook ik heb een hoop mensen gezien met golden guns etc.. allemaal hadden ze bijv. maar 1 quest uitgevoerd, waren rond de level 5 en hadden al meer dan 100 golden guns of iets dergelijks.
Het kan niet anders dat deze een geunlockte iphone hebben of cheats hebben gebruikt.
Ik heb ze inmiddels, je krijgt maar 1 paar.KingKoning schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:12:
[...]
je krijgt nu golden guns als je level 20 in iknights haalt. Nog geen id hoeveel maar ik ga ze wel even binnenhalen
Verwijderd
ik heb ze ook sinds gister (de golden guns), maar ik kreeg 4 paar golden gunsD.leeuwen schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:57:
[...]
Ik heb ze inmiddels, je krijgt maar 1 paar.
Wel balen dat ik nooit mij chainsaws heb gehad....
[ Voor 48% gewijzigd door KingKoning op 05-05-2009 17:32 ]
Ik heb inderdaad precies hetzelfde, heel vreemd.KingKoning schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:01:
[...]
ik heb ze ook sinds gister (de golden guns), maar ik kreeg 4 paar golden guns
edit: wat mij overigens opvalt, is dat invite by location bij mij amper werkt. Heel soms vind ik 1 iemand. Terwijl bijvoorbeeld bij iknights vindt ik vanuit dezelfde locatie (binnenstad rotterdam) echt tientallen tot honderden mensen, die ik dan ook daadwerkelijk kan inviten en toevoegen.
Locatie heb ik gewoon toegestaan.
Toch apart, want het lijkt me dat imob meer deelnemers heeft dan iknights en dat de meeste mensen die iknights spelen ook imob spelen.
Werkt het bij jullie wel op die manier?
Het gekke is dat ik alleen me chainsaws mis, verder is alles hetzelfde qua wapens en properties.Taenadar schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 12:20:
Dat heb ik ook... Heel vervelend start hem daarom ook altijd op via die imob25... Anders heb ik ook niet al mijn panden enz...
[ Voor 22% gewijzigd door D.leeuwen op 06-05-2009 14:31 ]
[ Voor 5% gewijzigd door KingKoning op 06-05-2009 15:09 ]
Bij de ene heb ik een inkomen van 125 miljoen en de andere van 2000 ofzoiets. Ik weet wel waar ik afentoe iets in doeD.leeuwen schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 14:16:
[...]
Het gekke is dat ik alleen me chainsaws mis, verder is alles hetzelfde qua wapens en properties.
Ik kan nu wel 2x zoveel quest uitvoeren omdat me Eng. gewoon apart wordt gezien. Beetje vreemd
O ja, en me geld is ook niet hetzelfde...
Edit:
Ik zie nu dat me Stm. ook apart blijft, alleen me Mob en Respect blijven gelijk.
Nog een edit:
Het aantal wapens dat ik bezit is ook anders bij beide imob's. Ik denk dat ik inderdaad ook maar imob25 blijf gebruiken. Misschien imob75 nog voor het sneller levellen.
tja de lol is er wel van af idd. Zit nu ergens rond level 55. Inkomen van meer dan 100 miljoen per uur. Geen id wat ik met het geld moet doen. tientallen miljarden op de bank. Me hele crew heeft de beste wapens en armor. Het enige dat ik kan doen is nog meer crew nemen en een hoger level worden. Maar het is niet echt meer uitdagend.Taenadar schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 11:05:
[...]
Bij de ene heb ik een inkomen van 125 miljoen en de andere van 2000 ofzoiets. Ik weet wel waar ik afentoe iets in doe![]()
Het spel is ook niet echt spannend meer. Zijn volgens mij ook niet veel meer mensen die het spelen want word niet vaak meer aangevallen. Geld is overigens totaal geen probleem voor mij. 164 miljoen per uur lijkt me meer dan voeldoende
Het is inderdaad vrij repetitief, maar goed het houd je bezig tijdens een saaie les, vergadering etc
...
Tja, ik speel het nu ruim 2 maand en vind het nog steeds leuk om tussen door even te doen.Rav schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 01:07:
Mijn imob code: 221 598 978
Vind het nu nog steeds leuk, ben level 13, maar vraag me inderdaad af hoe leuk het is als je straks een heel hoog level en inkomen hebt.
[ Voor 10% gewijzigd door chromeeh op 12-06-2009 11:41 ]
Verwijderd
Koop een sloot vastgoed, post je friend code een paar keer op de code sites en je bent weer bijVerwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 20:15:
Had het een tijdje niet mee gespeeld, log net in en zie dat ik iets van EUR 457.333.402.311 heb. Wat moet ik in godsnaam met al dat geld? Ook is mijn hele mob weg en ben ik level 42. Heeft het nog zin om verder te spelen?
Hoe werkt dat grapje dan ongeveer?chromeeh schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 09:24:
[...]
Koop een sloot vastgoed, post je friend code een paar keer op de code sites en je bent weer bij
Het grapje met dubbele xp werkt ook weer
Niet meer met iMob 25 & iMob 35, maar met iMob 45
Ok het werkt als volgt:
Handig trucje. Had ik dit maar eerder geweten want dan had het levellen een stuk sneller gegaan.chromeeh schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:30:
[...]
Ok het werkt als volgt:
Ik gebruik in m'n uitleg iMob25, dit kan dus ook iMob35 of iMob45 zijn(!)
1. Download & installeer iMob Online
2. Start de game, maak een character aan en doe een quest
3. Exit iMob
4. Download een of meerdere van de gratis versies (iMob 25, iMob 35, iMob 45)
5. Start iMob 25
6. Alstu, je hebt nu 2x de stamina / energy tot je beschikking
Beperkingen:
De volgende dingen worden niet geshared tussen de verschillende versies:
1. Geld
2. Vastgoed
3. Wapens
In het kort worden dus xp (en dus level), stamina en energy geshared.
Hierdoor heb je dus afhankelijk welke versies je geïnstalleerd hebt max. 4x zo veel energy / stamina
Maakt het levelen wat makkelijker.
Ik heb m'n vastgoed allemaal op iMob. De andere 3 (iMob 25, iMob 35, iMob 45) gebruik ik puur als extra energy
[ Voor 65% gewijzigd door chromeeh op 19-06-2009 17:55 ]
Ik heb alleen de twee laatste gratis respect points (45 en 50), de anderen kan ik niet meer op de appstore vinden. Maar het levellen gaat inderdaad een stuk sneller zo. ik ben nu level 176.chromeeh schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:43:
Nu kun je iMob 50 ook nog downen
5x een energy pool + 50 respect points (= 5x full energy) = 10x je energy pool![]()
Ben inmiddels lvl 96 met een 2454 mob
Verwijderd
Dan ga je inderdaad hard. Ik heb nu 5 imob versies naast elkaar draaien. Ik heb nu zoveel energy opgebouwd dat ik de imob versies maar 1x per dag langs hoef te gaan om missies te doen.chromeeh schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:11:
* chromeeh neemt een aanloop en schopt
iMob21 nu gratis te downloaden in App(el) Store...
Moet zeggen dat het echt verschrikkelijk hard gaat met levelen nu...
3x 300 xp per iMob versie.... Ik heb nu 7(!) iMob versies geïnstalleerd.
Ter herinnering: 178-594-407
Level 178 inmiddels
En bijna 3000 mob members
Er is een mogelijkheid om je account te transferren van 3G naar een 3GS....BoopMeister schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 14:55:
Ik heb sinds vandaag een iPhone. Ik speelde iMob al op mijn touch, alleen nu kan ik niet inloggen op mijn iPhone. Heb het topic al helemaal doorgelezen, alleenn ik heb geen oplossing gezien. Heeft iemand enig idee hoe ik toch kan inloggen? Zodra ik dat weer kan zal ik mijn code ook even posten.
[ Voor 3% gewijzigd door chromeeh op 09-07-2009 14:24 ]
https://niels.nu
als iemand mij wil toevoegen, mijn code is XR3YJPolafhartong schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 18:39:
mijne is 241.916.579
Das geen iMob codethalantis schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:26:
[...]
als iemand mij wil toevoegen, mijn code is XR3YJP
groet
patrick
Hehe, ik heb ook een gehele pagina vol met mijn imob en nu ook fighter jet applicaties. Bij imob zit ik nu op level 461. Ik moet wel zeggen dat de uitdaging een beetje weg is. Ik word nooit meer aangevallen.chromeeh schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:59:
[...]
Das geen iMob code
Groeten hoeft niet op GoT
Heb nu 10x iMob er op staan
[afbeelding]
Zit nu op lvl 389
M'n friendcode: 178-594-407
[ Voor 5% gewijzigd door Side-Kick op 25-07-2009 14:20 ]
Gewoon 'dkhuan' of 'yugison' pissig makenSide-Kick schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 14:19:
[...]
Bij imob zit ik nu op level 461. Ik moet wel zeggen dat de uitdaging een beetje weg is. Ik word nooit meer aangevallen.
Dat zijn zeker spelers met een hoog level? Ik ben niet echt op zoek naar een gevecht, maar wil wel af en toe meten hoe sterk ik precies ben. Ik geloof dat er bij level 500 weer nieuwe wapens beschikbaar komen.chromeeh schreef op zondag 26 juli 2009 @ 11:16:
[...]
Gewoon 'dkhuan' of 'yugison' pissig maken
Moet je eens kijken hoe vaak je neer gaat
Verwijderd
Das een andere game
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq