Toon posts:

Sitecom Wireless 300N Router WL-312

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds kort een nieuwe router de Sitecom Wireless 300N Router WL-312, maar ik download slomer dan de vorige.. bovendien is deze router de nieuwere versie van de vorige die ik had. En ik heb geen flauw idee waar het aan ligt.

Bij me vorige router downloade ik altijd met 800 tot 1100 kb/s, en met deze haal ik nog niet eens de 200 kb/s :/ . Helaas maakte me vorige router op eens geen verbinding meer met internet, stuk dus.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Alvast bedankt,

Rodin

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2009 20:14 ]

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-02 18:58

Edgarz

Tweako-active since1986

Kunnen tientallen issues zijn met de instellingen van de router/netwerk. Dus misschien eerst de handleiding eens doornemen en eens wat proberen (zie ook de gebruiksaanwijzing van dit forum met het oog op 'eigen inzet'). Hoe meer info je geeft des te beter overigens, dit is eigenlijk 'geen info'.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Bedraad of draadloos? Als je het over draadloos hebt, probeer dan ook eens bedraad. Daarnaast weet ik niet waar je van download, maar test eens met een 100MB bestand van Speedtest.bbnet.nl bijvoorbeeld. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.