[iPhone] syncen met mac en windows op werk.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
ik gebruik nu thuis ical op mijn mac. en dat synct goed met mijn telefoon.
maar ik ga strax werken bij een bedrijf waar ze outlook gebruiken (volgens exchange geloof ik)

nu is mijn vraag of ik daar zonder problemen een sync verbinding kan opzette of niet.
met behoud van beide agenda's
en dat ik thuis in mijn ical dan ook na syncen mijn werk afspraken kan inzien.

heeft iemand hier ervaring mee. ik heb zoveel onduidelijk en tegenstrijdige verhalen gelezen tijdens mijn zoektocht.
ook het mobile me verhaal is me niet duidelijk of dat noodzakelijk is om te bezitten.

iemand die me uit de brandt kan helpen?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 11:09

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Ik gebruik iets soortgelijks.
Ik sync op de mac foto's, podcasts, contacten etc.
Op mijn werk (windows/ outlook) alleen agenda.

Ik denk dat je het beste je ical calender kunt importeren op je outlook op je werk, en dan dus op je werk de calender syncen, en op je mac de rest. Als je dan in outlook, of de iphone een wijziging doet, komt hij in je calender. Ik weet niet of hij met 2 kalenders overweg kan... zijnde en ical en outlook

mobile me is wel makkelijk, dan synct hij bijvoorbeeld je contacten, en kun je soort blackberry dienst op je me account gebruiken.

ook kun je nog kijken, of je nieuwe bedrijf/ baas microsoft exchange sync ondersteunt, dat kan ook wel makkelijk zijn, maar dat doet mijn baas helaas niet.. die heeft blackberry....

[ Voor 31% gewijzigd door jpm.lensen op 28-01-2009 12:24 ]

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolonel_E
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-09 18:14
mobile me heb ik inmiddels. een trial voor 60 dagen weliswaar.

ik ga het volgende week eens proberen.