Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Download probleem via Tweaknews

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik hoop op de juiste plek.
Iemand die mij kan helpen.
Ik download met Newsleecher 4 draadjes via Tweaknews.
Mijn provider is tele2.
Elke keer als ik aan het downloaden ben vallen er met regelmaat 1, 2, of 3 draadjes uit.
Er komt dan een vreemde melding te staan bij de uitgevallen draadjes.
Melding is: Unable to logon. Server Response: 400 tele2news-tweaknews.nl:Your per-user connection limit reached.klantenservice@tele2.com.(03:46)

Alle instellingen al nagelopen met tweaknews maar geen oplossing gevonden.
Nu advies gekregen om op 3 draadjes te gaan zitten en kijken of het weer gebeurt.
Bedankt voor uw info / hulp

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:34:
Er komt dan een vreemde melding te staan bij de uitgevallen draadjes.
Melding is: Unable to logon. Server Response: 400 tele2news-tweaknews.nl:Your per-user connection limit reached.klantenservice@tele2.com.(03:46)

Alle instellingen al nagelopen met tweaknews maar geen oplossing gevonden.
Nu advies gekregen om op 3 draadjes te gaan zitten en kijken of het weer gebeurt.
Bedankt voor uw info / hulp
Er staat toch precies wat het probleem is? Blijkbaar ga je over de limiet heen van wat je mag doen, blijkbaar mag je geen 4 draadjes tegelijk open hebben. Oftewel: terug naar 1, en dan langzaam opschroeven

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-11 14:43
Probeer het eens met een SSL verbinding best kans dat Tele 2 je connecties limiteerd.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 22:25

Smarron

The bend

Voor zover ik weet mag je 8 verbindingen tegelijkertijd open hebben staan met Tweaknews. Ik denk ook dat Tele2 het probleem is.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-11 21:18

krvabo

MATERIALISE!

Het kan ook goed je timeout-settings zijn.
Als je connection timeout-setting te kort of te lang staat dan sluit hij de draden niet snel genoeg.
Tweaknews heeft vast wel een forum of FAQ waarin de optimale settings staan.

[edit]
Alleen het tele2-emailadres erbij is wat raar.

[ Voor 11% gewijzigd door krvabo op 18-01-2009 18:50 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Verwijderd

Topicstarter
Advies om op 3 draadjes te gaan zitten opgevolgd. Ik mag er 4.
En geen data limiet.
Bij Tweaknews hebben ze deze melding nog nooit gezien en bij Tele 2 weten ze niet hoe dit nu komt.
Vandaag op 3 draadjes en na 10 minuten viel eerst 1 draadje uit en volgde 5 minuten later een tweede dus zat ik nog op 1 draadje.
Heb zelfs virus prog van de pc gehaald en firewall uitgeschakeld dus kan je dat uitsluiten.
Bedankt voor het mee denken.
Greetz,
André

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:27

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb je ook leecher op max 4 lijnen staan? (onderin dat statusscherm). Ik had regelmatig dat hij op 'lijn' 4 en 5 om en om probeerde in te loggen, maar ik zat al op de max toegestaan. Is er dan 1 van de eerste 3 klaar, lopen die ook daarin vast.

edit, volgens mij verwar ik newsleecher nu met grabit :X

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 22-01-2009 01:32 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• PMarcus
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:10
Is hier nou ooit nog een goed antwoord op gekomen? Ik heb op het moment het zelfde, en het is niet te verklaren..

Ik heb 4 lijntjes, altijd gehad, maar sinds vandaag krijg ik deze melding ineens. Het enige wat ik kan verzinnen is dat ik te veel heb gedownload de laatste dagen (ben voor op vakantie een flinke vracht aan het binnen halen), als ze dat al kunnen zien?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-11 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Tweaknews en je mag maar 4 lijntjes? Dat is duidelijk een cap van je ISP, ik heb ook tweaknews en kan 10 threads gebruiken zonder problemen. Haal makkelijk 't max van het abbo (20 Mbit). Op de site staat dat je 8 threads mag gebruiken (of 12, afhankelijk van abbo).

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1