Hoi Tweakers,
allereerst even mijn specs van mijn systeem:
Asus P5NE-SLI
Intel Q6600
3x 1 GB Kingston
2x 80 GB Maxtor SATA (RAID0)
2x 500 GB Western Digital SATA (RAID0)
1x DVD-brander
Club3D ATI Radeon HD4870X2
Thermaltake W0103 600W ATX
nu heb werkt opzich alles wel, maar volgens mij nog lang niet optimaal.
ik heb GTA IV orgineel, maar deze ziet bij de graphics instellingen maar 1 GB, terwijl de HD4870X2 2 GB heeft.
nu heb ik nog even wat verder gekeken, maar volgens mij ondersteund mijn MOBO nog geen PCI-E 2.0???
zou het kunnen zijn dat er daarom maar 1 GB gezien word?
mocht dit het geval zijn dat moet er een nieuw mobo in...iemand een goed alternatief? liefst wel Asus
nu weet ik niet of ik de volgende vraag hier ook bij kan zetten of dat ik hier een appart topic voor moet openen..
maar die videokaart word ook wel erg warm vind ik.. gewoon normaal in windows 76 graden, en met gamen bijna tegen de 90 graden aan, is dit normaal??
alvast bedankt voor alle info!
allereerst even mijn specs van mijn systeem:
Asus P5NE-SLI
Intel Q6600
3x 1 GB Kingston
2x 80 GB Maxtor SATA (RAID0)
2x 500 GB Western Digital SATA (RAID0)
1x DVD-brander
Club3D ATI Radeon HD4870X2
Thermaltake W0103 600W ATX
nu heb werkt opzich alles wel, maar volgens mij nog lang niet optimaal.
ik heb GTA IV orgineel, maar deze ziet bij de graphics instellingen maar 1 GB, terwijl de HD4870X2 2 GB heeft.
nu heb ik nog even wat verder gekeken, maar volgens mij ondersteund mijn MOBO nog geen PCI-E 2.0???
zou het kunnen zijn dat er daarom maar 1 GB gezien word?
mocht dit het geval zijn dat moet er een nieuw mobo in...iemand een goed alternatief? liefst wel Asus
nu weet ik niet of ik de volgende vraag hier ook bij kan zetten of dat ik hier een appart topic voor moet openen..
maar die videokaart word ook wel erg warm vind ik.. gewoon normaal in windows 76 graden, en met gamen bijna tegen de 90 graden aan, is dit normaal??
alvast bedankt voor alle info!