Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

USB Switch (2 apparaten / 2 PC's)

Pagina: 1
Acties:

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 19:07

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Topicstarter
Hey,

Voor thuisgebruik was ik op zoek naar een USB switch welke 2 apparaten (Muis en Toetsenbord) kon schakelen tussen 2 PC's.
Ik heb pas een nieuwe monitor met meerdere inputs en source selection (Samsung 2493HM) dus een complete KVM switch heb ik op deze manier niet nodig. :)

Nu heb ik gezocht, ook in de PW en de enige switch welke 2 apparaten tussen 2 PC's kan schakelen die ik tegenkom is de Sitecom CN-120.
(Deze lijkt overigen niet meer in de PW te staan).

Zelf ben ik eigenlijk nooit zo'n fan geweest van Sitecom producten (heb er veel slechte ervaring mee, nog slechter dan Trust zelfs).

Ik vroeg mij dus af of iemand nog een alternatief wist?

Ik heb al gekeken bij andere merken, maar ook merken als belkin lijken enkel een switch te hebben die 1 apparaat kan schakelen tussen 2 PC's.
(2 van deze switches zou eigenlijk weer erg onhandig zijn aangezien ik ze dan beide telkens moet omschakelen, een kleine hub aansluiten op 1 enkele switch lijkt me ook riskant...wellicht krijgen de apparaten net niet genoeg spanning en zit ik er mee opgescheept).

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 01:45
Da_maniaC schreef op zondag 18 januari 2009 @ 17:56:
een kleine hub aansluiten op 1 enkele switch lijkt me ook riskant...wellicht krijgen de apparaten net niet genoeg spanning en zit ik er mee opgescheept).
Daar hebben ze powered USB-hubs voor uitgevonden. En dan ben je met een enkele switch + powered hub gewoon klaar. Voor de lage hoeveelheid bandbreedte die een muis en toetsenbord nodig hebben is een hub in het geheel geen bezwaar.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:52

timovd

Voorsprong door techniek

Waarom koop je niet een KVM switch zonder de V te gebruiken? Dus alleen Keyboard en Mouse.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 19:07

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Topicstarter
timovd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 20:19:
Waarom koop je niet een KVM switch zonder de V te gebruiken? Dus alleen Keyboard en Mouse.
Dat is misschien niet zo'n slecht idee, echter wil ik dan wel graag een switch hebben waar geen input lag bij optreed. (Heb hier wel eens over gelezen bij KVM switches).

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!