Toon posts:

MSI p43 Neo-F of MSI K9a2 Neo-F?

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben voor mezelf een nieuwe pc aan het samenstellen voor een beperkt (studenten)budget en heb te weinig verstand van zaken om specificaties van alle componenten te begrijpen. Daarom weet ik bijvoorbeeld niet of ik voor een intel of AMD moet kiezen, en voor welk moederbord. Afhankelijk van het moederbord wil ik er of een Intel core2duo e7200 of een AMD phenom X3 8650 inschroeven. Wat is echter het betere moederbord en vormt het wel een goed duo met de processor?

I need your help!!

Verwijderd

Ik zelf zal geen msi kopen
3x al een miskoop gedaan
Voor al amd msi borden die ondersteunen niet allemaal 140watt versie maar meestal 95watt maximaal.

Ik zelf heb de msi k9a2 gehad en die binnen 24uur weer terug gebracht.
Ding was niet stabiel en kon er ook niet mee overklokken.

Toen een gigabyte bordje gehaald die 10euro duurder was en alles was stabiel en zonder problemen overklokken.

Dan de cpu keuze
Alle bij zijn het uitstskende cpu's
Voordeel in games zal het de intel versie zijn.
Als je veel zal gaan foto\film gaat bewerken denk ik dat de amd x3 beter is met zijn 3cores.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welk moederbord je moet kopen is iets dat je prima zelf kunt beslissen aan de hand van reviews (over het bord of chipset).
Daarnaast zit er natuurlijk ook verschil tussen een intel of een amd systeem. Omdat we verwachten dat dit dingen zijn die je prima zelf uit kunt zoeken gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.