Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Programma (tsmuxer) bevriest pc

Pagina: 1
Acties:

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 21:06

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Ik gebruikte tot kort zonder problemen het programma TsMuxer (een tooltje voor beeld,geluid en ondertitels)
Opeens is dit programma niet meer te gebruiken, zodra ik een file (film) selecteer bevriest mijn hele PC, de enige manier om hem uit te krijgen is stekker eruit of een aantal seconde op de power-knop. ctrl-alt-del werkt niet meer.

Op het internet kan ik niets vinden over dit programma en freezes, verder is het ook een vrij simpel en gratis programma dat wel door heel veel mensen (tevreden) gebruikt wordt, obscuur en slecht geschreven is het niet.

Nu heb ik op mijn pc alle programma's die ook maar iets met codecs ofzo te maken hebben gedeinstraleerd en ook een goede register cleaner laten cleanen maar het probleem blijft. Hoe kan ik uitzoeken wat er gebeurt of waarom het zo fataal vastloopt?

www.casarodriguillo.com

• Vesper64
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
misschien nieuwe drivers geinstalleerd in de tussentijd? Dit soort reacties komen vaker voor als een programma of driver ergens aanzit waar die niet aan hoort te zitten of iets wil wat ie eigenlijk niet kan, kan zijn dan dat het met de oude driver wel goed ging en met die nieuwe niet.. Al geprobeerd de audiodrivers videodrivers en het tooltje eraf te gooien en opnieuw te installeren?

(wat doet het trouwens met het beeld en het geluid?)

laat maar weet al wat het doet
Succes

[ Voor 5% gewijzigd door Vesper64 op 19-01-2009 00:45 ]

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 21:06

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Hehe fokking hehe... :|
Ik ben erachter, op één of andere manier is mijn virusscanner de oorzaak (avira) wss te maken met een update ofzo.

Nu nog weten hoe ik het kan aanpassen met viruscanner aan, want bij uitgeschakelde virusscanner gaat het goed.

www.casarodriguillo.com