@gsmurf
Je kunt niet componeren met een mp3 speler.
Ik speel het niet af, maar maak er muziek mee. Ik plug er dus een midi brug in en speel alle instrumenten zelf in. (trouwens, waar ik mijn laptop voor gebruik lijkt me geen discussiepunt)
De software voor mijn (soms oude) hardware (Roland sampler en soundmodule en een 4 poorts midi-interface ) wordt helaas door de fabrikant of hobbyist maar voor 1 platform aangeboden en er is voor alle 3 de apparaten maar 1 pakket. Inderdaad, dat installeer ik omdat ik daarmee werk. Dat wil zeggen , als ik de programma's ueberhaupt aan het werken krijg op Vista, want dat heb ik nog niet geprobeerd.
Het lijkt me dat een pc multi-tasking is/ zou moeten zijn en dat ik daar dan dus ook andere dingen mee kan doen, anders kocht ik voor alles wel een aparte Pc
Misschien is het zo dat filezilla zich niet nestelt in het register, dan is het een goede optie. Ik zal daar eens naar kijken.
ps: Mijn vrouw heeft haar eigen laptop en ik mag van haar op alle sites komen
@ Edgarz
Ok je hebt gelijk, maar.... ik stel het anders, elk programma dat zich in het register nestelt maakt windows trager. De belangrijkste boosdoener is Microsoft.
De CPU op mijn 4 jaar oude laptop heb ik al op alle andere manieren naar beneden proberen te krijgen, hitman_pro, virusscan (ook online) , ccCleaner , verse install.
Er was slechts 1 manier om de CPU echt naar een aanvaardbaar niveau te krijgen.
Dat was de virusscanner uitzetten (maar niet) en/of mijn printer niet installeren(ook maar niet).
Nu ik een nieuwe heb probeer ik dit keer juist te zorgen dat alles werkbaar blijft, maar dan krijg je dus Vista met windows mail dat je niet kunt de-instaleren en een heleboel andere crap die ik niet nodig heb, maar wel aanwezig is (works in 6 talen bijvoorbeeld, gelukkig kun je dat wel uitzetten).
De verhalen over de snelheid van Vista zijn al niet bemoedigend dus ik probeer er af te houden wat ik er af kan houden, maar gezien mijn antwoord @ gsmurf, begrijp je misschien dat sommige programma's nou eenmaal noodzakelijk zijn. deze programma's zullen trouwens niet de boosdoeners zijn op het CPU want ze werkten al op Windows 3.11.