hallo,
ik ben hier net nieuw, heb het forum beetje doorgelezen, weet nog steeds niet precies waar ik dit moet posten, hoop dat dit oke is.
ik wil een nieuwe computer kopen, ben geen computer freak..
computer wil ik gebruiken voor, eigenlijk alles, nieuwste games en wat je verder allemaal met een computer kan doen, fotos videos,, ik wil niks overclocken ofzo.
dit heb ik samen met andere uitgezocht:
butget rond de €1500
Kast: ANTEC gamergear nine hundred
Moederbord: ASUS P6T deluxe
Processor: Intel core I7 920 2.66 ghz
processorcooler: Thermaltake CL-G0102 DUORB VGA
Video kaart: EVGA GTX 295
Geheugen: GEIL value triple channel 6 gb 1333mhz
Voeding: BE QUIET dark power pro 850 watt
dvdspeler: DVD brander GH20NS10
Harddisk: samsung spinpoint 640GB
nu heb ik nog een paar vragen:
- lees veel over de p6t deluxe dat deze problemen geeft, computer start niet op enzo. wat is een beter keuze?
-las een stukje over de voltage van het geheugen dat, een bepaald moederbord het dan niet aan kan, met dit geheugen ook dat probleem?
- ik kan niet heel veel coolers vinden voor de sockter 1366, omdat ik waarschijnlijk niet ga overclocken, hoe belangrijk is dan de cooler, ik bedoel heb ik dan ook zon heavy cooler nodig?
- wat zijn beste aan te raden merken voor DVD players
alvast bedankt voor de hulp
ik ben hier net nieuw, heb het forum beetje doorgelezen, weet nog steeds niet precies waar ik dit moet posten, hoop dat dit oke is.
ik wil een nieuwe computer kopen, ben geen computer freak..
computer wil ik gebruiken voor, eigenlijk alles, nieuwste games en wat je verder allemaal met een computer kan doen, fotos videos,, ik wil niks overclocken ofzo.
dit heb ik samen met andere uitgezocht:
butget rond de €1500
Kast: ANTEC gamergear nine hundred
Moederbord: ASUS P6T deluxe
Processor: Intel core I7 920 2.66 ghz
processorcooler: Thermaltake CL-G0102 DUORB VGA
Video kaart: EVGA GTX 295
Geheugen: GEIL value triple channel 6 gb 1333mhz
Voeding: BE QUIET dark power pro 850 watt
dvdspeler: DVD brander GH20NS10
Harddisk: samsung spinpoint 640GB
nu heb ik nog een paar vragen:
- lees veel over de p6t deluxe dat deze problemen geeft, computer start niet op enzo. wat is een beter keuze?
-las een stukje over de voltage van het geheugen dat, een bepaald moederbord het dan niet aan kan, met dit geheugen ook dat probleem?
- ik kan niet heel veel coolers vinden voor de sockter 1366, omdat ik waarschijnlijk niet ga overclocken, hoe belangrijk is dan de cooler, ik bedoel heb ik dan ook zon heavy cooler nodig?
- wat zijn beste aan te raden merken voor DVD players
alvast bedankt voor de hulp