Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Met de search kan ik niet het antwoord vinden. (verkeerd searchword?)

Maar ik denk dat ik niet de enige ben met dit probleem.
1 pc op werk (lotus notes 6.5)
1 Pc thuis (outlook 2007)
1 Nokia 6300
(ik gebruik nokia suite, ben ik niet aangebonden, maar het werkt voor mij erg prettig)

Nu wil ik dus de 3 agenda's gelijk hebben, maar dat krijg ik niet voormekaar want de ene keer is de inhoud van mijn telefoon nieuwer dan de agenda op het werk (bijv. na het weekend) maar aan het eind van de werkdag is de inhoud van de werkagenda nieuwer dan de telefoon. En kom ik thuis dan wil ik weer de gegeven van mijn werk in mijn prive agenda (outlook) hebben via de mobiel.

Dit gaat nooit goed, stel dat er een afspraak afgezegd is, maar die nog wel thuis op de pc staat dan gooit ie die weer vrolijk op de mobiel, want dat heb ik zo ingesteld. (ik kan dat anders instellen, maar sommige wijzigen moeten dus wel weer toegevoegd worden.

Hoe lossen jullie dit probleem op, of heeft iemand zinvolle tips

[ Voor 4% gewijzigd door Pinin op 18-01-2009 13:32 ]

www.casarodriguillo.com

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 19:56

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Ik heb een vergelijkbae omgeving:

- 1 telefoon (leidend)
- 1 iMac thuis
- 1 PC met outlook/exchange op m'n werk

Ik heb overal de synchronisatie zo ingesteld dat wanneer een event dubbel voorkomt, de telefoon leidend is. verder heb ik activesync op mn werk ook zo ingesteld dat wel alle nieuwe events in mn agenda naar mn telefoongestuurd worden, en andersom.

Thuis heb ik het weer zo ingesteld dat m'n telefoon weer alles naar de mac en anders synchroniseert.

Op bovenstaande manier heb ik eigenlijk nooit problemen.

HENG HENG