Mighty Mouse niet zo 'lekker'

Pagina: 1
Acties:

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Tja wat een titel.

Mijn Bluetooth Mighty Mouse reageert niet zo lekker. Op zich kan ik er alles mee doen, maar de ene keer gaat hij sneller over het scherm dan de andere keer. Hij is niet zo accuraat.

Het is voor mij moeilijk om over het scherm hetzelfde rondje te blijven draaien.

Waar kan dit door komen?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Batterijen leeg? Of zitten er geen batterijen in dat ding? (Ik ben geen Mac gebruiker)

Misschien zit er stof in het lampje onderin.

[ Voor 21% gewijzigd door ThinkPad op 18-01-2009 13:02 ]

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Glanzende ondergrond van de muis kan er voor zorgen dat deze slecht gelezen word door de muis. Is dit op je bureau, of op een muismat?

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
DeX schreef op zondag 18 januari 2009 @ 13:04:
Glanzende ondergrond van de muis kan er voor zorgen dat deze slecht gelezen word door de muis. Is dit op je bureau, of op een muismat?
Heb een gladde bureaublad ondergrond. Dat zou het wel eens kunnen zijn. Maar heb een hekel aan die matjes, maar zal er een gaan kopen dan :P

Verwijderd

probeer eerst eens te meten of je verschil merkt als je bijv. over een ruw oppervlak hoovert, bijv. papiertje op je bureau leggen. Voordat je een matje koopt...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2009 22:21 ]

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:50
Bluetooth muisen reageren duidelijk minder lekker dan draadjes muizen of draadloze muisen met radiografische shizzle (aka niet bluetooth).

Ik merk het zelf ook met mijn logitech, soms is het goed, soms zit er een vertraging in van hee heb ik jou daar. Er is volgens mij weinig aan te doen.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08-2025
Een haartje/wimpertje/stofje/vuil in Mighty Mouse zijn oog?

Verwijderd

sommig muisen hebben muisacceleratie, mijn mx1000 ook, misch dat die aanstaat er daarom onbedoeld op jouw snelheid reageert?

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:51

The Zep Man

🏴‍☠️

ZpAz schreef op maandag 19 januari 2009 @ 12:40:
Bluetooth muisen reageren duidelijk minder lekker dan draadjes muizen of draadloze muisen met radiografische shizzle (aka niet bluetooth).

Ik merk het zelf ook met mijn logitech, soms is het goed, soms zit er een vertraging in van hee heb ik jou daar. Er is volgens mij weinig aan te doen.
Ik heb hier een Logitech V270 (de laatste fatsoenlijke Bluetooth-muis). Nooit last van vertragingen. Ik zou eerst eens naar je Bluetooth-stack en CPU gebruik kijken. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-02 15:56
Ik heb hetzelfde probleem hier, maar op een muismatje doettie hetzefde. Soms schiet hij ineens helemaal naar rechts als ik naar links ga. Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dit maar voor lief nemen eerlijk gezegd....heeft de bedrade muis er minder last van dan?

Anders ga ik hem toch nog even ruilen bij de MM denk ik....
Pagina: 1