Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

fouten in beveiligingscertificaten

Pagina: 1
Acties:

• friander
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-04-2022
Sinds gisteren krijg ik bij elke site waarbij ik moet inloggen de melding "om de computer beter te beveiligen wordt deze website geblokkeerd voor het weergeven van inhoud met fouten in de beveiligingscertificaten. Klik hier voor opties"

Dat doe ik dan en ik kies voor "geblokkeerde inhoud weergeven".

Dit heeft geen resultaat. De waarschuwing komt gewoon weer terug. Dit heeft tot gevolg dat ik niet meer kan inloggen in sommige sites.

Ik heb het al geprobeerd uit te schakelen in extra -> internet opties -> geavanceerd -> vinkje uit bij waarschuwingen voor niet overeenkomenede certificaatadressen. Maar zonder succes.

Iemand nog een oplossing?

• Attixx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 10:04
Controleer eens of je datum en tijd instellingen lokaal op de PC nog wel goed staan, waarschijnlijk ligt het daaraan

• friander
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-04-2022
Attixx schreef op zondag 18 januari 2009 @ 10:04:
Controleer eens of je datum en tijd instellingen lokaal op de PC nog wel goed staan, waarschijnlijk ligt het daaraan
Ja het werkt! Hoe die datum nu weer plotseling verkeerd stond?????
Hier was ik nooit opgekomen! Bedankt!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:01

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

friander schreef op zondag 18 januari 2009 @ 10:14:
[...]

Ja het werkt! Hoe die datum nu weer plotseling verkeerd stond?????
Hier was ik nooit opgekomen! Bedankt!
Bios-batterij leeg?
NTP-server opgegeven?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat ik ook wel eens zie is een router die met de dhcp mee de verkeerde tijd geeft...

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters