Vga kapot -> beeldscherm via usb?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Mijn vga van mijn laptop is helaas slecht. Als ik een scherm aansluit heb ik echt van bove naar beneden dat hij van die balken trekt.

Nu zag ik dat asus een monitor heeft die je via usb kan aansluiten.

pricewatch: Asus VW223B

Zou dit wat zijn?

Maakt zo'n scherm dan gewoon gebruik van je interne grafishe kaart? Dat is me namelijk nog niet echt duidelijk.

Ik wil namelijk cpuload vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-04 23:54
Nee, die schermen maken geen gebruik van je interne grafische kaart.

Wat doe je zoal op je laptop? Gaming? Vergeet die schermen dan maar.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik denk dat dat echt alleen een usb hub is

Schermresolutie 1680x1050 (WSXGA+)
Kijkhoek 170°
Reactietijd 5ms
Contrastverhouding (statisch) 3000:1
Helderheid 300cd/m²
Verbinding (Video Uit) D-Sub (VGA), USB 2.0
Monitor Eigenschappen Pivot, USB-hub

er bestaat wel iets, maar verwacht geen grafische hoogstandjes
insert random link http://www.bizrate.com/co...ga-adapter--pid592072442/
Verwacht alleen niet dat je bios hem herkent als primaire kaart. dit soort kaarten werkt imho alleen samen met je windows. een os instaleren kun je gevoegelijk vergeten

Dat is dus een monitor met bovenstaand ingebouwd .. waarom niet

[ Voor 45% gewijzigd door Fish op 18-01-2009 00:39 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalizec
fish schreef op zondag 18 januari 2009 @ 00:26:
ik denk dat dat echt alleen een usb hub is
Nee, tis serieus wel een scherm dat via USB signaal krijgt. 't Kan zelfs Daisy-chainen tot 6 schermen. Maar ze zijn voor iets anders dan tekstverwerken en statische content gewoon niet handig.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

je bedoelt display port achtige features ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Alcje schreef op zondag 18 januari 2009 @ 00:22:
Mijn vga van mijn laptop is helaas slecht. Als ik een scherm aansluit heb ik echt van bove naar beneden dat hij van die balken trekt.
CRT scherm?
Dan is het anders volgens mij. ;)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

kalizec schreef op zondag 18 januari 2009 @ 00:29:
[...]

Nee, tis serieus wel een scherm dat via USB signaal krijgt. 't Kan zelfs Daisy-chainen tot 6 schermen. Maar ze zijn voor iets anders dan tekstverwerken en statische content gewoon niet handig.
ik zie het nu ...

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalizec
-The_Mask- schreef op zondag 18 januari 2009 @ 00:30:
CRT scherm?
Dan is het anders volgens mij. ;)
Inderdaad, als je VGA gaar zou zijn, zou ik dat sowieso even op meerdere schermen testen EN ook even testen of die schermen op een andere computer wel naar behoren werken. Tot slot moet je nog controleren of je het scherm wel op een correcte resolutie en refreshrate aanstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

Waarom koop je geen docking-station voor je laptop? Daar zit meestal een extra monitor-uitgang ingebouwd, en hoef je zodoende dus niet je usb-bus vol te gooien. Maw: gamen kan nog (voor zover dat kon op jouw laptop), en eventuele externe schijven lijden er niet onder dat de usb-bus vol zit... Misschien wel iets minder praktisch op verplaatsing, maar dat is een scherm-via-usb ook...

(edit) Werkt je laptop-scherm trouwens nog wel goed?

[ Voor 6% gewijzigd door roeleboel op 18-01-2009 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalizec
Dat gaat er wel van uit dat er een dockingstation voor dat model laptop bestaat. Ook gaat het er van uit dat de fysieke aansluiting kapot is, en niet bijvoorbeeld de RAMDAC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

Persoonlijk ben ik nog nooit een laptop tegengekomen zonder aansluiting voor docking-station (zelfs 386's hadden dat al), betaalbaar is een andere discussie.
(als je een link hebt naar een model waarvoor dat niet bestaat zie ik die graag)
Over de ramdac: vandaar mijn vraag in 'edit', maar als die stuk was, zouden we dan niet eerder een topic-title 'laptopscherm stuk?' of iets in die aard gekregen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8819

je heb ook usb vga kaarten.
Deze kosten ongeveer 50euro en kan je gewoon een scherm kiezen die jij wilt.
De vga usb hebben ongeveer 4 tot 8mb werk geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalizec
roeleboel schreef op zondag 18 januari 2009 @ 01:19:
Persoonlijk ben ik nog nooit een laptop tegengekomen zonder aansluiting voor docking-station (zelfs 386's hadden dat al), betaalbaar is een andere discussie.
Ik heb er zelf meerdere gehad en gezien. De meest recente is een Asus F3T en daar zit echt geen losse aansluiting op voor een docking-station.
Over de ramdac: vandaar mijn vraag in 'edit', maar als die stuk was, zouden we dan niet eerder een topic-title 'laptopscherm stuk?' of iets in die aard gekregen hebben?
Alleen als het laptopscherm en de VGA-out op dezelfde RAMDAC aangesloten zijn. Daar komt bij dat een laptopscherm dat aangesloten is via DVI niet afhankelijk is van de RAMDAC. Dus het kan prima zijn dat die RAMDAC defect is, zonder dat het laptopscherm erdoor beïnvloed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonne
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:32
Kun je niet met een actieve vga-splitter je signaal versterken? Die heb je voor 15 euro bij dealextreme (usb-powered, al staat dat er niet bij)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15314

Tenminste, ik weet niet wat voor balken je precies bedoelt. Heb je er een foto van oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:50
Tonne schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:17:
Kun je niet met een actieve vga-splitter je signaal versterken? Die heb je voor 15 euro bij dealextreme (usb-powered, al staat dat er niet bij)
Rrrright 8)7

TS, hoe weet je zo zeker dat je videokaart kapot is? Ligt het niet aan de drivers? Of heb je het tijdens het opstarten / in de BIOS ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Sorry voor de late reactie :)

Ik heb op mijn VGA wel 7 schermen aangesloten. Op een CRT merk je het niet, maar op een LCD heb je een soort horizontale strepen.

Bij een ander scherm is het minder, maar dan heb je ipv die strepen een soort ruis. Echter alleen op zwart en grijs.

Ik had al zitten kijken naar dit ding: http://www.ikbenstil.nl/D...A-HDMI-Adapter::2905.html

Maar dan betaal je 75 euro voor zo'n adapter, en dan nog een scherm.

Dus ik dacht misschien eem monitor met usb er zelf in verwerkt, dat dat nog altijd beter zou zijn dan zo'n converter :)

Maargoed wat ik dus eigenlijk niet wil is dat het mijn CPU belast. Ik zag al van die kastjes waar zelf 128 mb geheugen in zat Hoeveel er in die Delock staat weet ik niet, ik heb dat bedrijf iig gemailed. Het is iig wel 1 van de nieuwste adaptertjes, want veel van die dingen kunnen ook maximaal maar 1600x1200 aan.

Hier staat dat het ook werkt voor Aero van vista? Aero van vista heeft toch wel wat geheugen nodig ofniet? :)

Ook had ik deze nog gezien http://www.usb2dvi.com/products.html die heeft 128 mb ram!

Ik ga niet gamen op die laptop! Enigste waarik hem voor gebruik is muziek op te nemen met muziek bewerkings programma's en die zien er grafish toch al niet zo spectaculair uit!

Ik mag toch aannemen dat zo'n convertertje ook echt strak beeld geeft toch?

Ik had op got 2 topics gezien met hetzelfde probleem:

Onrustig beeld op VGA aansluiting 226BW via laptop
Samsung 226BW flikkeringen

Maargoed dat mocht dus niet werken van dat stopcontact. Ik heb in dit huis alleen boven ongeaarde stopcontacten in de muur. Wel geaarde stekkerdozen. Maargoed om dan een scherm in een ongeaarde stekkerdoos te steken lijkt me niet veel nut hebben. Omdat het al ongeaard is!
[...]

TS, hoe weet je zo zeker dat je videokaart kapot is? Ligt het niet aan de drivers? Of heb je het tijdens het opstarten / in de BIOS ook al?
Ik heb even linux cd erin geknalt. En daar heb ik het ook al direct
roeleboel schreef op zondag 18 januari 2009 @ 00:55:
Waarom koop je geen docking-station voor je laptop? Daar zit meestal een extra monitor-uitgang ingebouwd, en hoef je zodoende dus niet je usb-bus vol te gooien. Maw: gamen kan nog (voor zover dat kon op jouw laptop), en eventuele externe schijven lijden er niet onder dat de usb-bus vol zit... Misschien wel iets minder praktisch op verplaatsing, maar dat is een scherm-via-usb ook...

(edit) Werkt je laptop-scherm trouwens nog wel goed?
Het scherm van de laptop zelf werkt super! Ik heb helaas geen dvi poort erop anders was ik al klaar geweest.
Er zit gewoon ergens een storing. Wat betreft een dockingstation, degene die toshiba heeft, dan kom je uit bij zo'n DynaDock en dat is ook gewoon usb. En daar is de resolutie max 1600x1200. Tevens krijg je dan weer allemaal extra rommel erbij, waar ik niet op zit te wachten :)
Tonne schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:17:

Tenminste, ik weet niet wat voor balken je precies bedoelt. Heb je er een foto van oid?
Nou mij lijkt als het signaal al ruk binnen komt, dat het er al helemaal niet beter op word door zo'n splitter!

Ik zag wel dit ook nog:

http://www.ccamstelveen.n..._info.php?products_id=397

Maarja dat lijkt me ook niet werken, want ik heb zelf al 5 kabels geprobeerd. Maar iemand zei tegen mij dat DVI digitaal is. Dat snap ik ook wel, maar als je een analoge bron instuurt, dan blijft het toch ook gewoon analoog? :) Of zet je dvi poort het om in een ander signaal?

Anders zou dat het proberen waard nog zijn misschien!

[ Voor 37% gewijzigd door Alcje op 18-01-2009 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Men kan deze interface echter opdelen in 4 verschillende types:

DVI-A: Deze interface stuurt enkel een analoog signaal door, met als nut om een gewone connector-overgang te maken. Dit type is gelijkwaardig met DVI-I, zoals onderstaande:
DVI-I: Dit was de oorspronkelijke interface, die een combinatie maakte van een digitaal en analoog signaal dat compatibel was met Pc's voorzien van een CRT (of eventueel een digitale) monitor. Kortom, een oplossing om de weg tussen analoog en digitaal onzichtbaar te maken.
DVI-D: De interface die enkel een digitaal signaal draagt. De opmars van DVI-D is nog volop bezig en vele consumentenproducten (zoals digitale televisie en monitors of Tv-toestellen) dragen deze interface al met zich mee.
DVI-D HDCP: Verschillend van DVI-A, DVI-I en DVI-D draagt dit type interface de codering HDCP met zich mee om illegaal gebruik tegen te gaan.

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Ok ik snap dat verhaal niet echt? :) Zou zo'n kabel dan wel of niet helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

errm.. koop een betere vga kabel voor je monitor? op mijn laptop heb ik met de ene (dunne cheape) kabel enorm storing op het scherm, en met de andere (dikke, zal vast niet cheap zijn geweest) perfect beeld.

als je laptop een dvi poort of een hdmi poort heeft, idd die gebruiken, als je laptop alleen vga heeft, dan n betere vga kabel zien te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Ik heb 4 kabels geprobeerd. Waaronder ook een hele dikke kabel. Ik zou het idd nog is kunnen proberen maar lijkt me vaag. Ik heb net de laptop van mijn neefje geprobeerd, ook een toshiba en ook op de vga, en die doet het perfect. Hij heeft dezelfde intel 945 gm erin. Dus wat het kan zijn geen idee..
AlexanderB schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:06:
errm.. koop een betere vga kabel voor je monitor? op mijn laptop heb ik met de ene (dunne cheape) kabel enorm storing op het scherm, en met de andere (dikke, zal vast niet cheap zijn geweest) perfect beeld.

als je laptop een dvi poort of een hdmi poort heeft, idd die gebruiken, als je laptop alleen vga heeft, dan n betere vga kabel zien te vinden.
Wat voor storing had jij dan?

[ Voor 51% gewijzigd door Alcje op 18-01-2009 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Nou om hem te laten maken buiten de garantie is ook niet echt een optie. Een systemboard komt met maken en btw op 400 eurie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonne
Alcje schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:31:

[...]

Nou mij lijkt als het signaal al ruk binnen komt, dat het er al helemaal niet beter op word door zo'n splitter!
Ik had met een TFT-scherm op een vga-aansluiting last van ghosting wegens een te lange kabel (15m). Dat terwijl er op een ander scherm niets van te zien was. Conclusie: de ingang van het scherm was gevoeliger voor storing en het uitgangssignaal was niet helemaal lekker.

Splitter ertussen en probleem weg.

Je zegt zelf dat het op een CRT niet zichtbaar is. Dan zou het signaal toch te zwak kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Mjah op de crt waren die balken niet aanwezig. Nu op alle LCD's heb ik last van die balken of een soort van ruis. Heb ook al meerdere kabels geprobeerd. Van boven naar beneden heb je dat dus.

toshiba kon het wel maken maar dan moest het hele systemboard vervangen worden en das niet echt een optie dus :)

Maar je hebt het over een splitter, als het signaal toch al slecht is, dan maakt zo'n splitter het toch niet beter? :) Of ziei k dat verkeerd?

Heb je een linkje? :)

En edit: Is dat een vga splitter op stroom? :)

Want ik denk juist dat het slechte signaal dan toch ook versterkt word? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Alcje op 19-01-2009 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Ik had asus gemailed over hun USB monitor, en had wat vragen gesteld

If you connect the monitor true usb, does it take CPU load? Or does it stil uses your
internal gfc chip in my laptop?
And is it possible to w atch a dvd on your second screen at the maximum monitor resolution?
And can i use the monitor as a extended desktop?

Dit kreeg ik terug:

Dear customer,

It will take a bit op cpu load since it uses USB.
Although it will mainly use the gfc chip.

Furthermore it can be used the same as it was plugged into a VGA port.
So it can play a DVD and it can be used as extended desktop.

Best regards,

----

Met die USB grafishe kaartjes kon dat dus niet. Deze man zegt eigenlijk dat je dus exact hetzelfde moet kunnen doen dan als hij op de D-sub is aangesloten. Ben alleen benieuwd of het ook waar is :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalizec
Heb even eea opgezocht, kwam een review tegen waar naar voren kwam dat het afspelen van een DVD'tje al makkelijk 25% CPU load opleverde puur voor het comprimeren van de film om het weer over te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonne
Alcje schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:34:
Mjah op de crt waren die balken niet aanwezig. Nu op alle LCD's heb ik last van die balken of een soort van ruis. Heb ook al meerdere kabels geprobeerd. Van boven naar beneden heb je dat dus.

toshiba kon het wel maken maar dan moest het hele systemboard vervangen worden en das niet echt een optie dus :)

Maar je hebt het over een splitter, als het signaal toch al slecht is, dan maakt zo'n splitter het toch niet beter? :) Of ziei k dat verkeerd?

Heb je een linkje? :)

En edit: Is dat een vga splitter op stroom? :)

Want ik denk juist dat het slechte signaal dan toch ook versterkt word? :)
Ja, het is een splitter op stroom.
Ik heb het over een versterkte splitter gebruiken als versterker. Dit vanwege de prijs.
En bovendien is dit apparaatje ook nog eens usb-powered.
http://86maituo.en.china....0,sell-VGA-splitters.html

Ik denk dat het vga signaal uit je kaart zwak is, maar niet slecht. En dat je door versterking weer een sterk signaal tevoorschijn tovert. Ik denk dit omdat je aangeeft dat je op een CRT wel een goed beeld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

kalizec schreef op maandag 19 januari 2009 @ 22:49:
Heb even eea opgezocht, kwam een review tegen waar naar voren kwam dat het afspelen van een DVD'tje al makkelijk 25% CPU load opleverde puur voor het comprimeren van de film om het weer over te sturen.
het is niet waarchijnlijk dat er veel andere dingen gebeuren tijden een dvdtje kijken, dus ...

het het goedkoper/makkelijker om een extra scherm op je laptop te krijgen deze manier

[ Voor 51% gewijzigd door Fish op 19-01-2009 23:08 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalizec
Ik weet niet hoe jij je tweede scherm gebruikt, maar ik kijk er van alles en nog wat op (DVD, TV, etc) terwijl ik van alles en nog wat doe van idd simpele textverwerking tot gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

bijna geen geming. maar gamen en tv kijken gaan in praktijk slecht samen, dat wordt meer tv luisteren, daar heb ik geen 2e scherm voor nodig

ik merk het als ik eens gewoon aan het browsen ben, dan komt net als nu al weing terecht van de tv

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Tonne schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:06:
[...]

Ja, het is een splitter op stroom.
Ik heb het over een versterkte splitter gebruiken als versterker. Dit vanwege de prijs.
En bovendien is dit apparaatje ook nog eens usb-powered.
http://86maituo.en.china....0,sell-VGA-splitters.html

Ik denk dat het vga signaal uit je kaart zwak is, maar niet slecht. En dat je door versterking weer een sterk signaal tevoorschijn tovert. Ik denk dit omdat je aangeeft dat je op een CRT wel een goed beeld krijgt.
Op de CRT geeft ie wel goed beeld idd. Misschien dat lcd meer storingsgevoelig is. Daar trekt hij dus van die balken.

Ik heb beetje zitten googlen, maar zijn er geen nederlandse winkels die zulke dingen verkopen? :)

Ik vind echt geen drol. Ja lelijjke grote apparaten van 80 euro ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
fish schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:16:
bijna geen geming. maar gamen en tv kijken gaan in praktijk slecht samen, dat wordt meer tv luisteren, daar heb ik geen 2e scherm voor nodig

ik merk het als ik eens gewoon aan het browsen ben, dan komt net als nu al weing terecht van de tv
Mjah ik ga hem enkel gebruiken om evt internet maar vooral op mijn muziek programma op neer te zetten. Als ik ga opnemen op sporen enzo.

Maargoed liever gebruik ik gewoon echt zo'n vga aansluiting. Dus ik ga eerst mnaar is proberen of zo'n vga split versterker ding werkt :)

En anders zou die Asus monitor idd wel een oplossing kunnen zijn. Aangezien dat beter lijkt te werken dan zo'n usb grafishe kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik kan me de balken nmog niet helemaal voorstellen

mischien moet je even met de sync +/- en timing spelen. ik lees btw nergens dat je ook echt monitordrivers hebt geprobeert te instaleren

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
fish schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:32:
ik kan me de balken nmog niet helemaal voorstellen

mischien moet je even met de sync +/- en timing spelen. ik lees btw nergens dat je ook echt monitordrivers hebt geprobeert te instaleren
Dat heb ik gedaan. Heb zelfs 5 monitors getest. En ook drivers geinstalleerd maar blijft hetzelfde. Het is echt hardware matig probleem.

Je krijgt als het ware een soort bewegende lamellen van boven naar beneden. NIet extreem ofzo, maar wel irritant om naar te kijken als je alles ziet bewegen. Met name op zwart en grijs zie je het dus helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Welk merk en type laptop heb je? Ben je uiteindelijk niet goedkoper uit door gewoon een nieuwe laptop te kopen als deze niet meer in de garantie zit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Alcje schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:36:
[...]

Dat heb ik gedaan. Heb zelfs 5 monitors getest. En ook drivers geinstalleerd maar blijft hetzelfde. Het is echt hardware matig probleem.

Je krijgt als het ware een soort bewegende lamellen van boven naar beneden. NIet extreem ofzo, maar wel irritant om naar te kijken als je alles ziet bewegen. Met name op zwart en grijs zie je het dus helemaal goed.
heb je niet je vga kabel in de buurt van de 220 liggen oid ? adapter, snoer, noem het maar op
als je de refresh veranderd, gedraagd de balk dan ook anders, staat de balk stil met een refresh op 50 hz?
(als dat nog kan)

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Nee ik heb ook al dat verhaal van een geaarde en niet geaarde stopcontact geprobeerd.

Nee hij stelt het standaard in als 60 hz. Daar kan je niks aan veranderen. Ik had even laptop van me neefje geprobeerd die heeft ook zo'n Intel GM grafishe chip in ze laptop.En bij hem pakt ie wel gelijk het scherm via de vga. Ook toshiba :) En opdezelfde plek stond alles :). Ook dezelfde kabel gebruikt.

Als de laptop op de accu zit heb ik het ook.

Ook heb ik me laptop beneden neergezet en het scherm, omdat ik hier veel kabels heb liggen enzo. Wel afgeschermd maar toch.

Maar dat mocht ook niet baten.

http://www.4allclients.nl/?action=4&id=774167

Volgens mij is dit zo'n ding wat Tonne bedoeld. Ik zou het is kunnen proberen of dat werkt..

Als iemand nog een site weet waar je die dingen kunt kopen graag :D. Liefst met ideal erop :P

Verder weet ik het anders ook niet meer.

[ Voor 8% gewijzigd door Alcje op 20-01-2009 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

vertikale strepen en onscherpheid (op een lcd met n dunne kabel)
op een crt met een dikke kabel geen probleem.
ik heb ze nog niet omgewisseld qua kabel, maar het zou dr goed aan kunnen liggen.
intel gma 950.
of het ligt aan crt/lcd, of aan de kabel.
als het dat 1e is, is dr weinig aan te doen, helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Aan de crt ligt het niet want heb 5 beeldschermen aangesloten :) die deden het allemaal niet.
Heb ook verschillende kabels geprobeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Tonne zijn die dingen in nederland niet te verkrijgen ofzo? :)

Ik zoek me rot naar zo'n splitter/versterker op usb. Maar ik vind het echt nergens? :)

Trouwens ik lees bij die versterkertjes dat ze geen widescreen supporten ? :P

[ Voor 21% gewijzigd door Alcje op 20-01-2009 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonne
Ik kon niets vinden voor die prijs. En ook niets dat via usb gevoed werd. Inderdaad alleen van die lompe kasten.

Ik bestel met enige regelmaat iets bij dealextreme en ben er wel over te spreken. Ik betaal altijd via papyal, gekoppeld aan mijn girorekening.
Enige nadeel is de relatief lange levertijd.

Ik zat nog te kijken waar je woonde, want anders had je het apparaatje wel een dagje kunnen lenen om te testen, maar je woont een beetje ver weg.

Geen widescreen support? Waar lees je dat?

[ Voor 4% gewijzigd door Tonne op 20-01-2009 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Dat las ik bij de resoluties! Maar heb goed nieuws. nouwja goed. Ik had geen garantie van toshiba meer.

NU bedacht ik me dat me buurvrouw dezelfde had gekocht op aanraden van mij, en die heeft het probleem ook! :)

Dussssssssssssssss. Nu heb je tenminste een poot om op te staan. Collega van mijn vader heeft er ook 1, die word morgen ook getest!

Het duid dus eerder op een fabrieks fout!
Pagina: 1