Sorry voor de late reactie
Ik heb op mijn VGA wel 7 schermen aangesloten. Op een CRT merk je het niet, maar op een LCD heb je een soort horizontale strepen.
Bij een ander scherm is het minder, maar dan heb je ipv die strepen een soort ruis. Echter alleen op zwart en grijs.
Ik had al zitten kijken naar dit ding:
http://www.ikbenstil.nl/D...A-HDMI-Adapter::2905.html
Maar dan betaal je 75 euro voor zo'n adapter, en dan nog een scherm.
Dus ik dacht misschien eem monitor met usb er zelf in verwerkt, dat dat nog altijd beter zou zijn dan zo'n converter
Maargoed wat ik dus eigenlijk niet wil is dat het mijn CPU belast. Ik zag al van die kastjes waar zelf 128 mb geheugen in zat Hoeveel er in die Delock staat weet ik niet, ik heb dat bedrijf iig gemailed. Het is iig wel 1 van de nieuwste adaptertjes, want veel van die dingen kunnen ook maximaal maar 1600x1200 aan.
Hier staat dat het ook werkt voor Aero van vista? Aero van vista heeft toch wel wat geheugen nodig ofniet?
Ook had ik deze nog gezien
http://www.usb2dvi.com/products.html die heeft 128 mb ram!
Ik ga niet gamen op die laptop! Enigste waarik hem voor gebruik is muziek op te nemen met muziek bewerkings programma's en die zien er grafish toch al niet zo spectaculair uit!
Ik mag toch aannemen dat zo'n convertertje ook echt strak beeld geeft toch?
Ik had op got 2 topics gezien met hetzelfde probleem:
Onrustig beeld op VGA aansluiting 226BW via laptop
Samsung 226BW flikkeringen
Maargoed dat mocht dus niet werken van dat stopcontact. Ik heb in dit huis alleen boven ongeaarde stopcontacten in de muur. Wel geaarde stekkerdozen. Maargoed om dan een scherm in een ongeaarde stekkerdoos te steken lijkt me niet veel nut hebben. Omdat het al ongeaard is!
[...]
TS, hoe weet je zo zeker dat je videokaart kapot is? Ligt het niet aan de drivers? Of heb je het tijdens het opstarten / in de BIOS ook al?
Ik heb even linux cd erin geknalt. En daar heb ik het ook al direct
roeleboel schreef op zondag 18 januari 2009 @ 00:55:
Waarom koop je geen docking-station voor je laptop? Daar zit meestal een extra monitor-uitgang ingebouwd, en hoef je zodoende dus niet je usb-bus vol te gooien. Maw: gamen kan nog (voor zover dat kon op jouw laptop), en eventuele externe schijven lijden er niet onder dat de usb-bus vol zit... Misschien wel iets minder praktisch op verplaatsing, maar dat is een scherm-via-usb ook...
(edit) Werkt je laptop-scherm trouwens nog wel goed?
Het scherm van de laptop zelf werkt super! Ik heb helaas geen dvi poort erop anders was ik al klaar geweest.
Er zit gewoon ergens een storing. Wat betreft een dockingstation, degene die toshiba heeft, dan kom je uit bij zo'n DynaDock en dat is ook gewoon usb. En daar is de resolutie max 1600x1200. Tevens krijg je dan weer allemaal extra rommel erbij, waar ik niet op zit te wachten

Nou mij lijkt als het signaal al ruk binnen komt, dat het er al helemaal niet beter op word door zo'n splitter!
Ik zag wel dit ook nog:
http://www.ccamstelveen.n..._info.php?products_id=397
Maarja dat lijkt me ook niet werken, want ik heb zelf al 5 kabels geprobeerd. Maar iemand zei tegen mij dat DVI digitaal is. Dat snap ik ook wel, maar als je een analoge bron instuurt, dan blijft het toch ook gewoon analoog?

Of zet je dvi poort het om in een ander signaal?
Anders zou dat het proberen waard nog zijn misschien!
[
Voor 37% gewijzigd door
Alcje op 18-01-2009 14:40
]