Dag,
Zojuist heb ik voor een vriend een PC geassembleerd en geinstalleerd. De onderdelen heb ik besteld bij Azerty, dit is verder prima bevallen.
Dit zijn de specificaties:
Processor
Intel C2D E7300
Moederbord
MSI P43 Neo - F
Geheugen
Kingston 4GB (2 x 2) DDR 2
Videokaart
Sapphire RADEON HD 4830
Harde Schijf
Samsung Spinpoint F1 640 GB
DVD Brander
Samsung SH-S223F (22x)
Behuizing
Cooler Master Elite 334 Zwart
Voeding
Corsair CX400W
Monitor
Samsung Syncmaster 2043NW
De installatie is verder helemaal goed verlopen, ik ben geen rare dingen tegengekomen. Op een ding na dan, want als ik de optimale resolutie instel via het Catalyst Control Center (1680 * 1050) dan gaat dit verder goed, maar na een restart is Windows XP Home deze instelling weer vergeten. De resolutie staat dan op een standaardwaarde van 1280 * 1024. Verder is het wellicht handig om te vermelden dat de monitor is aangesloten via een dvi -> vga adapter
Ik heb de meest recente drivers van Ati geinstalleerd, en snap dan ook niet wat dit veroorzaakt.
Heeft iemand wellicht suggesties?
Nils Kuijpers
Zojuist heb ik voor een vriend een PC geassembleerd en geinstalleerd. De onderdelen heb ik besteld bij Azerty, dit is verder prima bevallen.
Dit zijn de specificaties:
Processor
Intel C2D E7300
Moederbord
MSI P43 Neo - F
Geheugen
Kingston 4GB (2 x 2) DDR 2
Videokaart
Sapphire RADEON HD 4830
Harde Schijf
Samsung Spinpoint F1 640 GB
DVD Brander
Samsung SH-S223F (22x)
Behuizing
Cooler Master Elite 334 Zwart
Voeding
Corsair CX400W
Monitor
Samsung Syncmaster 2043NW
De installatie is verder helemaal goed verlopen, ik ben geen rare dingen tegengekomen. Op een ding na dan, want als ik de optimale resolutie instel via het Catalyst Control Center (1680 * 1050) dan gaat dit verder goed, maar na een restart is Windows XP Home deze instelling weer vergeten. De resolutie staat dan op een standaardwaarde van 1280 * 1024. Verder is het wellicht handig om te vermelden dat de monitor is aangesloten via een dvi -> vga adapter
Ik heb de meest recente drivers van Ati geinstalleerd, en snap dan ook niet wat dit veroorzaakt.
Heeft iemand wellicht suggesties?
Nils Kuijpers
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2009 23:41 ]