Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

multi touch

Pagina: 1
Acties:

• Dranica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Hey tweakers,

Ik heb mijzelf wat research gedaan over verschillende touch technologien bij gsm's.
Nu weet ik dat bv de iphone multi touch ondersteund omdat capacitieve schermen dit toelaten.
Ik vroeg me dan ook het volgende af:
Is het mogelijk om een laptop touchpad multi touch te laten ondersteunen? Ik weet dat dit wss niet zelf te doen is maar moest microsoft het idee krijgen om dit te ondersteunen zou dit dan gaan met de touchpads van vandaag? of is er toch nog een verschil met de touchpad van de macbooks en de touchpads van andere merken?

Ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen maar dit leek mij het meest geschikte.
ik excuseer me dan ook op voorhand als dit het verkeerde onderdeel van het forum is.

[ Voor 6% gewijzigd door Dranica op 17-01-2009 23:02 ]

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 01:45
Als je het gelinkte artikel op Wikipedia er op na slaat zie je dat Multitouch in de hardware ondersteunt moet worden. Als het apparaat het niet ondersteunt omdat de hardware het niet ondersteunt kan de software daar niets aan doen.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Overclocken en tweaken lijkt jou het beste subforum voor een vraag over een gsm touch scherm :?

Anyway, ik meende wel eens wat gezien/gehoord te hebben over laptops die dit met hun touchpad kunnen.. Maar je kan voor zover ik weet niet eventjes een driver installeren waardoor je huidige touchpad opeens multi touch ondersteund..

één is geen, twee is één

Verwijderd

Ik dacht altijd dat apple patent had op multitouch en het daarom nergens ondersteund werd :P

• Dranica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Wackoz schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 23:30:
Overclocken en tweaken lijkt jou het beste subforum voor een vraag over een gsm touch scherm :?

Anyway, ik meende wel eens wat gezien/gehoord te hebben over laptops die dit met hun touchpad kunnen.. Maar je kan voor zover ik weet niet eventjes een driver installeren waardoor je huidige touchpad opeens multi touch ondersteund..
Mijn vraag gaat dan ook over touch pad van een laptop. Is toch een soort tweak niet?

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 01:45
laat maar

[ Voor 89% gewijzigd door Apen-nootjes op 19-01-2009 15:41 ]

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Dit onderwerp past niet echt in Overclocking en Tweaking... Daarom zet ik deze ook door naar OH.

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1