Beste tweakers,
Ik gebruik onderstaand stukje php om onder ander een PDF te uploaden naar de map 'bijlagen' Op het moment dat ik dit een file probeer toe te voegen dan doet gaat deze wel uploaden (duurt eventjes) alleen wordt deze niet in de map /bijlagen geplaatst. DIR is writeable uiteraard en de PATH is ook goed. Doe ik toch iets verkeerd? of wat zou het kunnen zijn....
Alvast bedankt voor de genomen moeite om dit te lezen en/of eventueel te reageren.
Ik gebruik onderstaand stukje php om onder ander een PDF te uploaden naar de map 'bijlagen' Op het moment dat ik dit een file probeer toe te voegen dan doet gaat deze wel uploaden (duurt eventjes) alleen wordt deze niet in de map /bijlagen geplaatst. DIR is writeable uiteraard en de PATH is ook goed. Doe ik toch iets verkeerd? of wat zou het kunnen zijn....
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
| if($actie == "toevoegen") { if (is_uploaded_file($_FILES['bijlage']['tmp_name'])) { move_uploaded_file($_FILES['bijlage']['tmp_name'], "/var/www/vhost/httpdocs/bijlagen/".$_FILES['bijlage']['name']); } $SQL_statement = "INSERT INTO vacatures SET titel='".$titel."', omschrijving='".$omschrijving."', bijlage='".$_FILES['bijlage']['name']."' "; $resultset = mysql_query($SQL_statement); $message = "De vacature is succesvol toegevoegd"; |
Alvast bedankt voor de genomen moeite om dit te lezen en/of eventueel te reageren.