[PS3][BF:BC] Network error

Pagina: 1
Acties:

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-12 11:08
Hallo,

Rond de zomervakantie had ik een leuk spel gekocht van EA ( |:( ). Battlefield:Bad Company, lekker singleplayer gespeeld daarna multiplayer. Geen enkele probleem (naja af en toe wat lag). Ik verrast natuurlijk :o.

Maar goed tot paar maanden geleden een patch kwam (1.20?), vanaf dat moment kon ik niet meer fatsoenlijk online, elke 5 min gedisconnected worden terwijl ik gewoon online ben op psn. Het was te verwachten he... EA.

Ik verkocht het spel voor een aardig prijsje en ben verder gelukkig.

Laats toen ik weer rond zat te lopen in free-record-shop zag ik het spel liggen voor de verkoopprijs, ik dacht ... achja misschien hebben ze het wel gefixt / of een oplossing voor gevonden. Ik weet niet wat ik had gebruikt om op die gedachten te komen... Want nu kan ik helemaal geen server joinen. ( om het probleem te verduidelijken : [ps3] Battlefield Bad company network connection )

Wat heb ik al geprobeerd?
  • Battlefield:Bad company van mijn HDD verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geen succes.
  • 1000001 ports geopend van mijn router. Geen succes.
  • Router gereset en opnieuw ingesteld + ports geopend. Geen succes
  • Ps3 totaal formatteren. Geen succes.
  • Wired / Wireless. Geen succes.
  • Op mijn broers psn. Geen succes.
  • Met me hoofd tegen de muur aan meppen. Geen succes.
Handig om te weten:
  • Call of Duty: World at War, Resistance 2, GTA IV, Brothers in Arms:Hells highway werken 100%. Geen error,disconnect,lagg of wat dan ook.
  • (nogmaals) Het heeft goed gedraaid tot patch (1.20?)
  • Router: Sweex LC000070 :$
  • Dat ik ondertussen zit te wachten op een fatsoenlijk antwoord op EA + al een topic op hun forum heb gemaakt.
  • In die 4 dagen dat ik bezig geweest ben, is het op de 2de dag gelukt om een server te joinen en paar rondes te spelen. Nadat ik 2 uur later weer wou spelen kon ik weer er niet in :(
Wat ga ik dalijk doen?
  • Mijn pols open snijden :X (dit is een grapje }:O ).
  • Mijn router naar die *** kat gooien die buiten zit de miauwen. (dit misschien)
  • flink doorzoeken om een optie te vinden in mijn router om firewall uit te schakelen (suggestie van Mastercobra).
Bedankt voor het lezen en hopelijk kan je mij helpen :)

[ Voor 3% gewijzigd door FireBladeX op 17-01-2009 22:42 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb je titel even wat meer titel en wat minder tag gemaakt ;)

Verder: Routers willen inderdaad nogal eens een bitch zijn. Hang er iets anders tussen of probeer de firewall eruit te slopen.

Verwijderd

Ben net opzoek geweest naar wat plaatjes/informatie waar je nu precies je firewall kunt uitzetten maar ben niets tegengekomen.
Wat je dus zou kunnen doen is het antwoord daarop proberen te vinden en anders zelf nog eens goed kijken naar dat optie in je router.

Anders gewoon een winkel inlopen en een ander Router aanschaffen :) van Linksys bijvoorbeeld.
Wens je veel succes.

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-12 11:08
Aangezien mijn broer 2x dezelfde router had gekocht (omdat het zo goedkoop was :+ ) Dus ik sluit hem aan en ja hoor hij werkt weer :D. eventjes afkloppen :)

Ik denk wel dat er een slotje op mag :o