Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

WLAN PCI kaart inbouwen vlak onder graka

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

In mijn systeem zijn 2 PCI kaarten voorzien (Asus P6T Deluxe). De graka (HD 4870) neemt 2 veel plaats in, waardoor nog 1 PCI slot overblijft. Nu heb ik een WLAN PCI kaart en zou ik die daar graag ondersteken. Ik heb een foto genomen want ik merk dat de afstand nogal klein is (kaart zit vlak onder de koeler van de graka). Kan dit kwaad, of is dit af te raden?

Een ander PCI Express slot voor de graka is mogelijk maar wordt afgeraden door ASUS.

http://davygijbels.x10hosting.com/16012009.jpg

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
(jarig!)
Beste nmbs,

het plaatsen van een kaart zo direct onder je videokaart zorgt voor verminderde luchtstroom door je videokaart. Dat resulteert in hogere temperaturen van je videokaart en netwerkkaart, je netwerkkaart zal het wel kunnen hebben. Sommige draadloze modules worden ook erg warm, hoe dat is bij het kaartje van jou weet ik niet.
Mijn eigen HD4870 wordt vrij warm, zeker bij het gamen. Ik zou het bij voorkeur niet op die manier inbouwen. Anders test je het eerst met een paar uur gamen, zet je vantevoren speedfan aan (programma, los te downloaden), op grafiekmodus. Speel een 10 minuten en kijk wat er gebeurt met de temperatuur. Wanneer deze boven de 75-80 graden uitkomt zou ik zelf de opstelling veranderen.

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11 23:44

Pathogen

Shoop Da Whoop

Zolang je graka genoeg frisse lucht aangeleverd krijgt gaat dit prima. Ik heb ook zo'n opstelling, met een 3870 weliswaar, maar omdat er een intake frisse lucht aanlevert levert het mij geen enkel probleem op.