Toon posts:

Pc race games

Pagina: 1
Acties:
  • 521 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Zijn er voor de pc, of komen er voor de pc nog goeie race games uit. Net als test drive? Zijn wel hele goeie games als Grid of GTR Racing, maar dat is puur circuit rijden en in race wagens.

Leuke aan test drive is dat je de normale auto's kan kiezen. Met de oude nfs reeks kon het wel, maar zoek iets wat moderner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 19:44

Shva

aka Jos_theboss

zover ik weet niet, ben bang dat je op test drive 2 moet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shva schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 20:26:
zover ik weet niet, ben bang dat je op test drive 2 moet wachten...
Test Drive 2? Unlimited 2 bedoel je denk ik, zo ja wanneer komt deze uit.

Fuel word ook wel tof, maar dat is puur offroad racing. Need for speed kan je weinig van verwachten en denk ook niet dat die dit jaar weer met een game komen.

Gran Turismo is er voor Playstation dus heb je ook weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:56

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Gran Turismo is er voor Playstation dus heb je ook weinig aan.
Grand Turisomo is ook meer circuits, ik zoek ook gewoon snelle wagens. en natuurlijk wegen...Eigenlijk gewoon een remake van NFS4 of 5 ;)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B. Stuff
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 23:24
Ik geniet nog steeds van Project Torque. Het nadeel van PT is echter dat de match making erg tegenvalt, maar met een stel vrienden racen is nog altijd geweldig. Elkaar lekker dwars liggen, afsnijden of die ene bocht uit duwen..

http://project-torque.aeriagames.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat 'goede racegames' zijn ligt natuurlijk helemaal aan jezelf. Je hebt een aantal eisen, en zoekt daar een spel bij. De enige manier om dan spellen te vinden die 100% bij je eisen passen is door zelf te zoeken. En lastig is dat niet hoor. Kijk eens naar 'list of (blabla) games' op wikipedia, de topics in Simulatie, Sport en Racing Games, of de gemiddelde game-site met reviews ;)

Dit kan enkel een nutteloos opsomtopic worden. Dicht dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.