Nvidia geforce 9200 driver probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 762 views

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-04 12:31
Hallo daar mensen,

Ik heb sinds kort een samsung r510 laptop. Nu had ik van de verkoper had advies gekregen de drivers van de video kaart te updaten, dat heb ik gedaan. maar mij windows prestatie index voor mijn video kaart is van eerst 3,9 toen naar 3,3 en nu naar 1! gegaan :(

Kan iemand mij daarmee helpen?

Alvast bedankt

Edit: Heb het nu zover weten op te lossen dat ik op 3,6 zit maar wat advies word gewaardeerd

[ Voor 12% gewijzigd door Icyzer op 17-01-2009 21:08 ]

• triskele10
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-10-2025
Bij Nvidia vind je tegenwoordig notebook drivers en die zijn niet slecht.

• Icyzer
triskele10 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 21:41:
Bij Nvidia vind je tegenwoordig notebook drivers en die zijn niet slecht.
Dat heb ik dus gedaan, en toen kelderde mijn prestatie index...

• triskele10
En je hebt de oude driver eerst verwijdert en toen zeker met driversweeper er overheen ?

• Icyzer
Oude drivers verwijderd, maar niks gedaan met een driversweeper...

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wat boeit overigens die prestatie-index? Dat het eerst 3,9 was en nu 3,6, so be it. Kan meerdere oorzaken hebben, maar het lijkt me niet handig daar conclusies uit te trekken.

• Icyzer
Tjah nou ben ik niet zoon videokaarten expert, maar ik vind het wel jammer dat mij grafisch vermogen volgens windows achteruit is gegaan...

• triskele10
Exorcist schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 23:44:
Wat boeit overigens die prestatie-index? Dat het eerst 3,9 was en nu 3,6, so be it. Kan meerdere oorzaken hebben, maar het lijkt me niet handig daar conclusies uit te trekken.
Ik kan mij hier volledig bij aan sluiten, de kaart is zowiezo niet geschikt voor spellen maar voor vista is het ruim voldoende.

Ik heb zelf een 9500m gs en die scoorde een 5,8 met veel problemen en nu een 5,3 zonder problemen in games en dat is prima zo.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 22:02

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

De Windows Prestatie index moet je zien voor wat het is: een index. Maar op welke schaal de index staat weet je niet. 3.6 of 3.9, wat betekend het? Het is een indicatie, geen harde cijfers.

Werkt je kaart correct in applicaties en Direct3D? Zo ja, dan is er geen echt probleem.
Mijn Windows index voor mijn grafische kaart is is 1,0. Het beïnvloed de harde prestaties totaal niet.

Over de Windows Prestatie index is genoeg geschreven, met name in het Windows gedeelte van GoT. Als je er meer over wilt weten kun je het beste daar gaan lezen. Maar een topic hier over de index van je videokaart is niet nodig.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.