Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Bij het opstarten van mijn PC gaat er iets mis

Het beeld valt namelijk weg terwijl windows gewoon goed opstart

Alles wordt zeg maar zwart, het is niet dat computer signaal verliest want het lampje van mijn Beeldscherm blijft groen (die normaal oranje wordt als hij signaal verliest)

Ik heb mijn voeding verandert (Een admin hier zei dat ik dit moest proberen) maar helaas was dat niet de oplossing

Ik ga nu proberen mijn videokaart met een van me oude pc's te vervangen

Heeft iemand nog een idee wat het kan zijn???

Vriendelijke groeten

Rick van den Berg

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:54

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hoi Rick,

Welkom op GoT. Om je goed te kunnen helpen is het handig als je wat meer informatie geeft. Om wat voor PC gaat het, welke versie Windows, wat voor grafische kaart gebruik je? Kun je wel opstarten in veilige modus? Heb je de grafische kaart al eens getest in een andere PC? Zijn er piepjes hoorbaar? Draait de fan van de grafische kaart wel? Heb je voor het starten van Windows wel beeld?

offtopic:
Hier op GoT hoef je posts niet te ondertekenen met Vriendelijke groet, wij Tweakers groeten elkaar per definitie al

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 17-01-2009 18:47 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem gevonden na lang na te denken hebben we geprobeert om het beeldscherm te veranderen dit was dus het probleem

Toch bedankt vor de heel erg sneller reactie (record tijd?)

Groetjes Rick

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
grote kans dat als je 1x via veilige modus opstart (F8) en geduld hebt (zwarte beeld 15min de tijd geven) dat het daarna weer goed is.
Oorzaak weet ik niet maar 2x tegen gekomen en 2x werkte dit.

Succes.