Ik heb beneden een experia box (Speedtouch 780) staan waar drie pc's draadloos aan verbonden zijn. Nou wil ik boven op zolder (waar één van die pc's staat) een Speedtouch 580 plaatsen die daar als een soort bridge werkt...
Ik heb dit nu geprobeerd en de Speedtouch 580 lijkt te verbinden met de 780 (Ethernet, power knipperen groen, WLAN rood) en mijn laptop krijgt succesvol verbinding met de 580 (draadloos (trouwens onbeveiligd terwijl de 780 met WPA-PSK beveiligd is)). Hij kan alleen geen verbinding krijgen via bedraad internet..?
Mijn vraag dus: Hoe kan het dat:
1. Deze twee zo simpel verbinden (had wel een hoop gerotzooi verwacht)?
2. De 580 onbeveiligd netwerk heeft?
3. Ik niet in het configuratiescherm van de 580 kan komen (wel in die van de 780)?
4. Ik geen verbinding krijg via bedraad netwerk met de 580 (en wel draadloos)?
In ieder geval bedankt voor het lezen...
Mark
Ik heb dit nu geprobeerd en de Speedtouch 580 lijkt te verbinden met de 780 (Ethernet, power knipperen groen, WLAN rood) en mijn laptop krijgt succesvol verbinding met de 580 (draadloos (trouwens onbeveiligd terwijl de 780 met WPA-PSK beveiligd is)). Hij kan alleen geen verbinding krijgen via bedraad internet..?
Mijn vraag dus: Hoe kan het dat:
1. Deze twee zo simpel verbinden (had wel een hoop gerotzooi verwacht)?
2. De 580 onbeveiligd netwerk heeft?
3. Ik niet in het configuratiescherm van de 580 kan komen (wel in die van de 780)?
4. Ik geen verbinding krijg via bedraad netwerk met de 580 (en wel draadloos)?
In ieder geval bedankt voor het lezen...
Mark