Overstap van Intel naar AMD

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• yoki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 23:06
Ik heb nu een A-open AX 34 Pro II moederbord en een celeron 633 die op 950 loopt.
Ik kan dit inruilen en met bijbetaling van 240 gulden het volgende terugkrijgen:

DFI AK-74ec moederbord
T-Bird 800
300 Watt voeding van 60 piek.

Over de processor maak ik me geen zorgen, maar wel over het moederbord en helemaal over de voeding.

Moet ik het doen of niet?

Andere moederborden adviseren heeft in deze geen zin. Het is dus deze deal of geen deal.

Verwijderd

niet doen

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Niet doen nee, veel te duur (moederbord hoef je namelijk niks van te verwachten).

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:07

Epsilon

koop maar gewoon los een mobo met proc en kast.

dan kan je die celly wel in een andere kast pleuren. En aan die voeding heb je niks. Die is NIET noodzakelijk. ik heb ook gedraait op een 230 watt voeding

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Nier doen,

Tja waarom wel, je hebt een celeron draaien op 950 MHz. En moederbord stinks, dus niet doen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• yoki
Alles los kopen en mijn huidige spullen er naast houden is geen optie. Ik heb gewoon geen 550 gulden extra om me dat te veroorloven. Met inruil verlies is 100 gulden. Ik heb voor mijn mobo en celeron 650 betaald en krijg er 550 aan inruilwaarde terug.

Verwijderd

niet met z'n moederbord

Verwijderd

Moederbord suckt inderdaad big time. Als het een moederbordje was geweest van bijv. MSI of ASUS dan was het een wereld deal. Nu in geen geval doen.

• yoki
Kennen jullie moederborden van DFI? Is dit advies op basis van eigen ervaring of ervaringen van anderen met deze moederborden?

Of is het van...ik ken het niet en zou voor zekerheid kiezen door niet zo'n moederbord te nemen.

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:02
niet doen! die ander is ook niet gek... hij krijgt zn thunderbird niet zo ver ge-overclocked op dat moederbord. hij is MISSCHIEN wel iets sneller dan die celeron. maar om daar nou 240,- voor bij te gaan betalen.

geloof me nou maar. het verschil ga je niet merken [misschien in een paar benches]

koop liever voor die 240,- nog wat geheugen en nog wat moois [leuke optical muis..... speakertjes... cdrom spelertje..... ]
Pagina: 1