Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
Nav het advies van RoD: RoD in "[Flash] Het Creative Zen ervaringentopic"

ik heb net een mcm 394 stereo setje van philips: http://www.consumer.phili...ro-HiFi-systeem+MCM394-12

daar probeer ik mijn creative zen aan te sluiten, maar het enige wat gebeurd is dat de speler opgeladen wordt - voor de rest geeft de stereo op USB stand NO DEVICE aan,.. dwz dat de Zen mp3 speler van Creative niet herkend wordt door mijn stereo als externe schijf om muziek van af te spelen
iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

[ Voor 6% gewijzigd door assass op 18-01-2009 11:07 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je linkje doet het niet, zou je die kunnen fixen?

Heb je verder al andere apparaten met het setje geprobeerd? Wordt de speler wel ondersteund? Zijn er nog andere verbindingsmogelijkheden? (3,5mm bijv.)

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
RoD schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 17:52:
Je linkje doet het niet, zou je die kunnen fixen?

Heb je verder al andere apparaten met het setje geprobeerd? Wordt de speler wel ondersteund? Zijn er nog andere verbindingsmogelijkheden? (3,5mm bijv.)
andere apparten werken wel erop, andere verbindingsmogelijkheden, zoals minijack (aux) zijn er ook wel, maar ik wil graag de mogelijkheden van het microsetje benutten om met usb om te gaan

mp3 spelers die in windows gelijk als externe schijf worden herkend werken wel erop, net als 'gewone' usb sticks - de zen heeft speciale software nodig om bestanden op en af te halen

zou er een mogelijkheid zijn iets te installeren op de zen waardoor dit ook als een externe schijf op elke pc herkend wordt (zonder eerst de software te moeten installeren)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De Zen heeft geen mogelijkheid tot UMS, dus dat gaat niet lukken. MTP ondersteunt het ding wel. Maar ik vraag me af of het geluidssetje hier mee om kan gaan.