Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Review ontbreek in lijst met review

Pagina: 1
Acties:
  • 498 views

• -Elmer-
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-09 22:58
Hallo!

Zojuist heb ik een aantal aanpassingen gedaan aan mijn review over de Apacer Megasteno AE161
http://tweakers.net/productreview/9601
Echter, er zijn een paar dingen mis gegaan.
1. De review verschijnt niet in mijn lijst met reviews
2. Ik kan het apparaat geen beoordeling geven. De beoordeling kan wel worden opgegeven maar wordt niet opgeslagen. Er staat voor de beoordeling ook geen beschijvenden tekst waar de beoordeling over gaat.

Zou dit kunnen worden gefixed? Alvast bedankt!

• -Elmer-
Het is nu nog triester, hij is helemaal uit de lijst met productreviews verdwenen en alleen nog maar via Google op te sporen...

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
De beoordelingsbalkjes zijn bij mij overigens ook niet te zien.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Maak eens een nieuwe review aan, als daar de boel het wel doet gewoon de oude verwijderen ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• -Elmer-
Dit heb ik al gedaan. Omdat dit probleem vorig jaar ook al gaande was heb ik op 17 januari mijn oude review verwijderd en een nieuwe geplaatst. Helaas zijn de problemen nog precies hetzelfde.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er waren geen reviewcriteria opgegeven voor die categorie, daar ging het dus mis. Eigenlijk horen er geen categoriën te zijn zonder criteria. Wij als developers kunnen nog wel eens kijken naar een standaardset, te gebruiken wanneer er niets gedefinieerd is, maar in principe moet het dus niet voor komen.

Het feit dat je wel een beoordeling op moet geven, maar die wordt niet opgeslagen is natuurlijk wel een fout.

[ Voor 15% gewijzigd door Laurent op 18-01-2009 22:55 ]

• -Elmer-
Het feit dat de review ook niet in de lijst met mijn reviews staat vind ik zelf nog wel het vervelendst. Wellicht is het mogelijk dit in ieder geval wél te fixen? Volgens mij is dát ook echt een fout?

http://tweakers.net/productreview/user/63080

[ Voor 8% gewijzigd door -Elmer- op 25-01-2009 12:50 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Volgens mij is dit iets wat de pricewatch crew kan fixen via de dsp. Als het goed is moet dan de review weer terug komen. Dus voor nu schop ik deze even naar Pricewatch.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-11 17:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Laurent schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:42:
Er waren geen reviewcriteria opgegeven voor die categorie, daar ging het dus mis. Eigenlijk horen er geen categoriën te zijn zonder criteria. Wij als developers kunnen nog wel eens kijken naar een standaardset, te gebruiken wanneer er niets gedefinieerd is, maar in principe moet het dus niet voor komen.

Het feit dat je wel een beoordeling op moet geven, maar die wordt niet opgeslagen is natuurlijk wel een fout.
Maar als die criteria er niet waren, hoe kan je er dan een review voor opstellen, want afaik kan je dan überhaupt geen review aanmaken? Of is dat product verplaatst geweest van een cat. met criteria naar een cat. zonder? Of zijn spontaan bij die cat. de criteria verdwenen?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 11:50

rob_erwt

What does this button do?

Orion84 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:04:
Maar als die criteria er niet waren, hoe kan je er dan een review voor opstellen, want afaik kan je dan überhaupt geen review aanmaken? Of is dat product verplaatst geweest van een cat. met criteria naar een cat. zonder? Of zijn spontaan bij die cat. de criteria verdwenen?
Ik ga er eigenlijk vanuit dat het product verplaatst is naar een cat zonder criteria. Spontaan verdwenen zou wel wat eng zijn idd... ;) En zonder criteria kun je geen review maken.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

rob_erwt schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:53:
[...]

Ik ga er eigenlijk vanuit dat het product verplaatst is naar een cat zonder criteria. Spontaan verdwenen zou wel wat eng zijn idd... ;) En zonder criteria kun je geen review maken.
Mja, maar als ik in de cardreaders categorie een willekeurig product open (of gewoon bij hetzelfde product als waar TS een review voor geschreven heeft) en daar een review aan wil toevoegen, dan kan dat zo te zien gewoon? Dus schijnbaar zijn er wel criteria voor die cardreader categorie?

[ Voor 5% gewijzigd door Orion84 op 29-01-2009 11:59 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

rob_erwt schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:53:
En zonder criteria kun je geen review maken.
Je kan wel een review scrhrijven zonder criteria, dat lukte de topicstarter immers ook, en mij ook op onze dev-omgeving, punt is gewoon dat er altijd een criteria moet zijn, op zijn minst de "Algemene beoordeling".

Het lijkt erop alsof iemand nu de juiste criteria eraan gekoppeld heeft? -Elmer- moet nu even zijn review editen zodat de beoordelingen goed staan en de review zou dan weer overal zichtbaar moeten zijn als het goed is.

[ Voor 22% gewijzigd door Erkens op 29-01-2009 12:08 ]

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Erkens schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 12:05:
[...]

Je kan wel een review scrhrijven zonder criteria, dat lukte de topicstarter immers ook, en mij ook op onze dev-omgeving, punt is gewoon dat er altijd een criteria moet zijn, op zijn minst de "Algemene beoordeling".
Ik heb anders in het verleden ook een aantal keer gezien dat iemand kwam klagen dat er in een bepaalde cat. geen reviews geschreven konden worden. Dat kwam dan doordat bij het aanmaken van die cat vergeten was om de criteria aan te maken, of bestaande te koppelen.

Dus ik weet niet of deze huidige situatie en problemen nog een nawee zijn van de nieuwe DSP, somehow, maar ik heb toch het idee dat er iets veranderd is?

[ Voor 19% gewijzigd door Orion84 op 29-01-2009 12:10 ]

• -Elmer-
Erkens schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 12:05:
[...]

Het lijkt erop alsof iemand nu de juiste criteria eraan gekoppeld heeft?
Bedankt die iemand ;)

Super! Ik heb mijn review aangepast en de nieuwe criteria ingevuld. Hij staat nu ook weer in mijn lijst met reviews. Precies zoals het hoort. Het blijft echter wel bijzonder dat het mogelijk is dat er categorieën zijn zonder criteria.
In ieder geval nogmaals bedankt!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

-Elmer- schreef op zondag 01 februari 2009 @ 09:46:
Bedankt die iemand ;)

Super! Ik heb mijn review aangepast en de nieuwe criteria ingevuld. Hij staat nu ook weer in mijn lijst met reviews. Precies zoals het hoort. Het blijft echter wel bijzonder dat het mogelijk is dat er categorieën zijn zonder criteria.
In ieder geval nogmaals bedankt!
Mooi dat alles weer werkt :)

Ik denk dat ik deze nu weer terug schop naar LD:
Laurent schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:42:
Wij als developers kunnen nog wel eens kijken naar een standaardset, te gebruiken wanneer er niets gedefinieerd is, maar in principe moet het dus niet voor komen.
Lijkt mij ook, dat je op zijn minst altijd de "algemene beoordeling" moet hebben, althans ik zie geen reden waarom die niet gebruikt wordt.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

vziw geen issue meer

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.