Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Als ie op je eigen naam staat kun je m gewoon verhuizen, je bent aantoonbaar de eigenaar. Als ze niet willen meewerken kun je, zolang je dat kunt bewijzen, m gewoon verhuizen.
Wordt een ander verhaal als je domein door je hoster op hun naam geregistreerd is. Formeel is het domein dan ook van hun, en ben je afhankelijk van hun.
Je nieuwe hostingpartij kan de verhuizing wel 'forceren' (iig bij Transip) maar vermoedelijk op jouw verantwoording: Als er gezeik van komt moet jij kunnen aantonen dat je ook de houder bent.
wat voor TLD is het?
Bij .nl zou je ff bij SIDN kunnen kijken.
[ Voor 25% gewijzigd door DJSmiley op 17-01-2009 13:09 ]
Het is een .nl domeinnaam, gegevens bij SIDN kloppen.
[ Voor 42% gewijzigd door GeeBee op 17-01-2009 13:11 ]
Dus misschien kan je daar even naar kijken waar zij hem hebben geregisteerd.
Verder kan je even kijken of ze ergens bij een keurmerk o.i.d. zijn aangesloten, misschien dat zij iets van een geschillencomissie hebben.
Misschien had je je toch bij Coweto moeten aanmelden, dan had je nu juridische bijstand: Sidn waarschuwt voor 'frauduleuze' webtoeslag Coweto.nl
[ Voor 36% gewijzigd door Cadezo op 17-01-2009 13:24 ]
Let wel dat als je van hoster gaat verhuizen je voor de verhuizing eerst even je data veilig stelt...niet alle partijen zijn zo vriendelijk om bij opzegging overeenkomst jou een ZIPje met de inhoud van de webspace te sturen.
En je geeft aan ontevreden te zijn over wat ze m.b.t. ontwerp en bouw van je site hebben gedaan; ik mag hopen dat je tussen initieel contact en oplevering van het eindprodukt toch wel een aantal bijstuurmomenten gehad hebt om inzage in de voortgang te hebben zodat ze niet vele uren investeren in een ontwerp waar jij het niet mee eens bent? Zo niet...dan vind ik dat van beide kanten erg onverstandig...je wilt toch een eindresultaat waar jij tevreden over bent en waar zij niet onnodige uren in hoeven steken (tijd=geld).
De website is dus nog leeg.
[ Voor 11% gewijzigd door GeeBee op 17-01-2009 20:18 ]
Na het lezen hiervan vraag ik me heel sterk af wat er zoal in het 'eerste ontwerp' stond.GeeBee schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 20:17:
Nee, na het eerste ontwerp gaven ze de opdracht al terug. Met woorden in de lijn van "doe het dan zelf maar"...
De website is dus nog leeg.
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
wat betreft bemiddeling kijk even hier:
http://www.sidn.nl/ace.ph...hten_over_deelnemers.html
[ Voor 15% gewijzigd door Skerekrow op 19-01-2009 12:35 ]