Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Benchmarks] Oude software

Pagina: 1
Acties:

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Lieve Devvers,

Ik zat net even bij de benchmarks te kijken, en het viel mij gelijkt al op dat veel programma's er niet bijstaan. HDTune bijvoorbeeld, maar ook de nieuwste PCMark staat er niet bij. Zou het misschien mogelijk zijn om deze erbij te zetten? O-)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het mag inderdaad wel weer eens onderhanden genomen worden, hoewel het twijfelachtig is of er veel behoefte is bij de users om eigen benchmarkresultaten te rapporteren.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Op het moment dat de programma's en hardware bijgewerkt worden (zie ook: http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=3946) is het wel heel handig als je een productreview schrijft over (een) harde schijf/geheugen/videokaart/moederbord/processor/usb-stick/geheugenkaart etc. om meteen naar je overklokresultaten hier op tweakers te linken.

Om het meer aan bod te laten komen kun je eventueel een linkje naar het benchmarkgedeelte bij een deel van bovenstaande hardware neerzetten en het makkelijk onder de aandacht brengen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Een probleem op dit moment is ook dat de benchmarks zijn gekoppeld aan systemen in de sysspecs, wat op zich handig is behalve dat we daar nog met de beperking zitten dat er een limiet van één systeem per user is voor niet-abonnees. Als we dat eraf halen en de benchmarks updaten wordt het voor meer gebruikers aantrekkelijk om benchmarkresultaten toe te voegen.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

De grens naar 2 verhogen voor niet-abonnees is dan nog wel te overwegen lijkt me ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Of de optie om benchmarks 'los' toe te voegen, zonder ze aan een bepaald systeem te koppelen. De benchmarks worden nu volgens mij inderdaad wat weinig gebruikt, wat eigenlijk toch zonde is. Misschien zou het eens gepromoot kunnen worden :P.

Pagina: 1