Zocht iemand een overgewaardeerde draad?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb er eentje gevonden. Ben er al langs geweest, dus het zal hooguit ff bijschaven zijn.

http://tweakers.net/nieuws/15901.

Veel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
Ff wat modpuntjes genereren, kan ik hier ook plezier aan beleven. -1 overgewaardeerd vind ik echt zo'n >:)-geval. Alleen weet ik niet zoveel van het onderwerp af, dus ik vertrouw maar op ecteinascidin's 'professionaliteit' op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-10 08:56

Theeboon

theebonen bestaan!

Ik heb er out of the blue ineens 57 modpunten bij :? dus ik zal ook ff spetteren.

"I sit in my room and imagine the future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Op zondag 25 februari 2001 13:36 schreef tha_snail het volgende:
Ff wat modpuntjes genereren, kan ik hier ook plezier aan beleven. -1 overgewaardeerd vind ik echt zo'n >:)-geval. Alleen weet ik niet zoveel van het onderwerp af, dus ik vertrouw maar op ecteinascidin's 'professionaliteit' op dat gebied.
Als je het waarheidsgehalte of belang van een post niet goed kunt beoordelen, omdat je van een bepaald onderwerp geen/onvoldoende kennis hebt, mod hem dan niet, zou ik zeggen. Probeer de info evt. na te gaan of stel er anders een vraag over (bijv. hier in dit forum). Zo steek je er ook nog iets van op.

Domweg elkaar na-modereren, doet afbreuk aan de status van objectiviteit, die wij als moderators hoog dienen te houden. We doen niet aan vriendjespolitiek en zijn ook geen slaafs gehoorzamende soldaten die blind modpoints afvuren, omdat iemand "schiet!" roept. Kortom: wel zelfstandig blijven denken, s.v.p. :7.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Tja, ik zeg dan wel dat de draad overgewaardeerd is, maar er zijn nog altijd postingen die nog steeds omhoog kunnen. Het is ig een draad die nogal veel modwerk nodig heeft.

Over onderwerpen moddereren die je niet snapt, domme opmerkingen kun je dan nog steeds doen (omlaag dus), moeilijke of lange verhalen kan je dan gerust omhoog gooien. Meestal zijn verhalen die je niet begrijpt ook voor jou leerzaam, dan kom je al snel op +3 of +4 automagisch.

We kunnen ook een keer inventariseren wie over welke onderwerpen veel verstand heeft. Boek ik bij deze chemie af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02 19:41
ben er ook ff langs geweest. Nog meer threads? :) zit hier nog met 168 modpunten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
Op zondag 25 februari 2001 14:52 schreef testcase het volgende:

[..]

Als je het waarheidsgehalte of belang van een post niet goed kunt beoordelen, omdat je van een bepaald onderwerp geen/onvoldoende kennis hebt, mod hem dan niet, zou ik zeggen. Probeer de info evt. na te gaan of stel er anders een vraag over (bijv. hier in dit forum). Zo steek je er ook nog iets van op.

Domweg elkaar na-modereren, doet afbreuk aan de status van objectiviteit, die wij als moderators hoog dienen te houden. We doen niet aan vriendjespolitiek en zijn ook geen slaafs gehoorzamende soldaten die blind modpoints afvuren, omdat iemand "schiet!" roept. Kortom: wel zelfstandig blijven denken, s.v.p. :7.
Ja, zo bedoelde ik het nou ook weer niet. Maar af en toe komen er in die draden opmerkingen voor met een boel afkortingen en verschillende merken, en daar dan commentaar op. Zou ik dus echt niet weten of het nou echt waar is of niet. Maar als er bij zo'n korte opmerking nou +3/4 staat, daarvan stonden er een paar, heb ik die maar omlaag gemod naar 2, met het vertrouwen dat toch minstens een andere moddereter het met me eens zal zijn. En er van opsteken.. Ik maak veels te veel huiswerk om er nog iets van op te steken, dan dit er ook nog bij, komt me de strot uit :r ;). En met die 2e fase zijn wij scholieren heel zelfstandig geworden hoor :+.
Op zondag 25 februari 2001 15:14 schreef ecteinascidin het volgende:
Tja, ik zeg dan wel dat de draad overgewaardeerd is, maar er zijn nog altijd postingen die nog steeds omhoog kunnen. Het is ig een draad die nogal veel modwerk nodig heeft.

Over onderwerpen moddereren die je niet snapt, domme opmerkingen kun je dan nog steeds doen (omlaag dus), moeilijke of lange verhalen kan je dan gerust omhoog gooien. Meestal zijn verhalen die je niet begrijpt ook voor jou leerzaam, dan kom je al snel op +3 of +4 automagisch.

We kunnen ook een keer inventariseren wie over welke onderwerpen veel verstand heeft. Boek ik bij deze chemie af.
Ja, zo had ik het dan ook gedacht, domme opmerkingen naar beneden, slimme opmerkingen omhoog.

Onderwerpen? Ik pik 'DPC' in :9 }:O, maar dat wens ik dan wel graag te delen met anderen. Over DPC draden en reacties valt af en toe nog wel eens de discussiëren met degenen die het interessant vinden en er verstand van hebben. Van DPC draden dus. En tja, wat voor onderwerpen worden er nog meer bedoeld... Met jouw onderwerp 'chemie' hoef ik denk ik niet meer aan Tweakers.net nieuws te denken, zo vaak zie ik daar niet chemie in terug. Alhoewel, een enkele keer wel, als ik er vragen over heb weet ik bij wie ik terecht kan :).

Nou ja, genoeg geluld vanmiddag, vanavond bedenk ik wel weer wat om over de lullen, als ik te veel lange en inzicht/inhoudloze stukjes type heb ik een dikke note aan m'n broek hangen en dan ben ik de korte achternaam van Jan |:(. Of zo.

Edit: Ja, ja, ik behoor veel van DPC en koeien te weten, en nog maak ik die koeiesmile als }-O in plaats van }:O...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 25 februari 2001 15:14 schreef ecteinascidin het volgende:

Over onderwerpen moddereren die je niet snapt, domme opmerkingen kun je dan nog steeds doen
Euh, verklaar je nader :? (ik begon toevallig met een posting in die thread. Doel je nu op de postings die op een te laag niveau staan (en dus overgewaardeerd worden) of op moderators die er maar wat op los modderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ik ben zo vrijpostig om uit te leggen wat ecteinascidin waarschijnlijk met die opmerking bedoelde: Ookal ben je geen expert op het desbetreffende onderwerp van een nieuwsbericht of posting, een domme opmerking of troll/flame in een post ("merk X Rulez" of Hé, die is vet, die wil ik ook hebbuh" om maar wat voorbeelden te noemen) kun je soms toch wel herkennen en dus gerust modereren.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 00:38 schreef testcase het volgende:
Ik ben zo vrijpostig om uit te leggen wat ecteinascidin waarschijnlijk met die opmerking bedoelde: Ookal ben je geen expert op het desbetreffende onderwerp van een nieuwsbericht of posting, een domme opmerking of troll/flame in een post ("merk X Rulez" of Hé, die is vet, die wil ik ook hebbuh" om maar wat voorbeelden te noemen) kun je soms toch wel herkennen en dus gerust modereren.
OK, Tnx. Duidelijk. Nu ik t terug lees...
Pagina: 1