Sins ik mijn nieuwe PC (windows XP PRO) heb speels alles veel beter en sneller :-D.
Maar ik ben ook problemen tegen gekomen en dat is vooral dit.
Wanneer ik muziek via mijn speakers (aangesloten op de PC) afspeel dan klinkt alles goed.
Maar wanneer ik de muziek omzet naar Airtunes dan hoor ik hiccups in de muziek.
als of de muziek een seconde verder verspringt.
Ter andere pc's in ons netwerk het wel goed doen en mijn PC dus op een of andere manier niet.
Wat heb ik al gedaan.
* Itunes op 1 prosessor gezet
* chipset divers geinstalleerd
* Sata drivers geinstalleerd
(het volgende zat ook op mijn oude PC)
Avast 4.8
Windows bit defender
Windows Firewall staat aan.
Ik heb na dat dit alles niet lukt mijn oude linksys gigabit kaart er in gedaan maar daar mee krijg ik de hiccups ook niet mee weg..
Ik heb ook Apple Care Center even aan de lijn gehad maar die kende dit probleem niet.
Hebben jullie nog ideeen waar mee ik mijn probleem opgelost krijg?
de setup van mijn nieuwe PC:
Asus p5q-e
Intel core duo 8400
Sapphire 4850 ATI videocard
Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/4G
All netwerk data is going over my Linksys Gigabit NIC (the onbord NIC's are still working, i didn't diable them yet in the bios)
Maar ik ben ook problemen tegen gekomen en dat is vooral dit.
Wanneer ik muziek via mijn speakers (aangesloten op de PC) afspeel dan klinkt alles goed.
Maar wanneer ik de muziek omzet naar Airtunes dan hoor ik hiccups in de muziek.
als of de muziek een seconde verder verspringt.
Ter andere pc's in ons netwerk het wel goed doen en mijn PC dus op een of andere manier niet.
Wat heb ik al gedaan.
* Itunes op 1 prosessor gezet
* chipset divers geinstalleerd
* Sata drivers geinstalleerd
(het volgende zat ook op mijn oude PC)
Avast 4.8
Windows bit defender
Windows Firewall staat aan.
Ik heb na dat dit alles niet lukt mijn oude linksys gigabit kaart er in gedaan maar daar mee krijg ik de hiccups ook niet mee weg..
Ik heb ook Apple Care Center even aan de lijn gehad maar die kende dit probleem niet.
Hebben jullie nog ideeen waar mee ik mijn probleem opgelost krijg?
de setup van mijn nieuwe PC:
Asus p5q-e
Intel core duo 8400
Sapphire 4850 ATI videocard
Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/4G
All netwerk data is going over my Linksys Gigabit NIC (the onbord NIC's are still working, i didn't diable them yet in the bios)
Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.