Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pl+sjes door het typen heen+...

Pagina: 1
Acties:

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-11 22:20
Goedendag allemaal,

Zoals jullie al in de titel zien, zit ik met een erg apart probleem. Tussen h+t typen door verschijnen er plotseling plus-tekens, soms zelfs in plaats van de letter die ik eigenlijk typte. +Deze letters zijn willekeurig, de ene keer is het +de spatiebalk, de ander+ keer een letter, en weer een +ndere keer de shift-knop.

Ik typ+op he+ geïntegreerde toetsenbord van een A+cer Aspire 7003. Heb het probleem nog nooit eerder gehad, gister+en voor het eerst eigenlijk terwij+ ik de laptop al bijna 2 jaar heb.

Misschien is dit wel een hele erge n00b-vraag hoor, sorry in dat geval. Maar het is hoogst irritant en dus vertrouw ik op jullie oplossing+en ;)

Alvas+t bedankt! _/-\o_

Henrik.

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Grappig probleem :D

Gebruik je windows? Welke versie?

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-11 08:56
Kan je het plus keyboard stukje er niet eens uit halen? Misschien dat deze verkeerd contact maakt.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Heb je iets wat laten vallen wat nu in het toetsenbord drijft?
En heb je al getest met een extern toetsenbord?

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:23
Probeer eens een los keyboard?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad. Twee dingen die je gelijk kunt doen om software en hardware uit te sluiten:

- andere toetsenbord op je laptop aansluiten en kijken wat er gebeurt
- een willekeurige LiveCD draaien en kijken wat er gebeurt

Mocht dat duidelijk wijzen op een probleem met je laptop keyboard, ga dan allereerst de connector ervan na (in de tech support manual van je laptop kun je geheid vinden waar het is en hoe je erbij komt)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1