Toon posts:

GeForce 3D Vision Bundle

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al enige tijd bezig met info aan het verzamelen omtrent GeForce 3D Vision Bundle. Na vele positieve reacties heb ik besloten om het te riskeren en dit aan te kopen.
Nu ben ik via nvidia store niet ver geraakt aangezien ze dus geen internationale verzedingen doen. Ook heb ik al naar mn vaste webwinkels en retail winkels gaan vragen of ze dit kunnen bekomen en steeds een negatief antwoord. Nu vroeg ik me af of er iemand een idee heeft of die een enorm veilige en betrouwbare webwinkel kent die de GeForce 3D Vision Bundle te koop aanbied ?

info omtrent GeForce 3D Vision Bundle

Verwijderd

jah ik ben hier eerlijk gezegd ook op zoek naar. maar die winkels op de nvidia store, doen wel internationale verzendingen. alleen het geld overmaken gaat via wiretransfer. en ik kan nergens een goede info vinden over de internationale verzendkosten omtrend deze bundle.

en helaas hier ook in nederland geen succes kwa stores. Misschien alternate?

Verwijderd

Hey

Misschien wist je dit inmiddels al, maar op de Cebit zeiden ze dat het pakket (toen) over 4-5 weken in NL verkocht zou worden.
Het is nog onduidelijk of de prijs 350 euro voor de 2233RZ alleen is, of voor de bril erbij (melden de nieuwssites, ik vermoed dat je in totaal zo'n 500 kwijt zult raken).

Verwijderd

Je kan natuurlijk proberen om nVidia NL of USA gewoon te bellen en te vragen of je het direct vanaf hun kan kopen.

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Alternate heeft het op voorraad voor 459 euro:
http://www.alternate.nl/h...D_Vision_Bundle/-1078018/?

Voor alleen het scherm ben je 329 kwijt:
http://www.alternate.nl/h...ncMaster_2233RZ/-1077243/?

Ben meer benieuwd hoe de ervaringen zijn met 120hertz met gamen...

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-05 21:42
Ik ben zelf in het bezit van een Zalman Trimon, en ik moet zeggen dat die ook zeer goed doet wat ie doen moet. Het is in het begin wel beetje klooien met de driver, maar voor mij werkt het perfect, Pandadroom thuis kijken blijft toch wel iets aparts.
Pagina: 1