Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kaspersky 2009 heel vervelend met pop-ups

Pagina: 1
Acties:

• Ortixx
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-06-2023
Heb net kaspersky 2009 gekocht en heb interactive learning aangezet, wat eigenlijk 'training' was in de vorige versie. Nou deze learning is nog irritanter dan die verdoemde UAC. Het springt om de 2 seconden omhoog en vraagt : Allow of Block... ik wordt er gek van. Wat ik ook doe, het blijft maar terug komen.

Herinstaleren?

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:18
Uitzetten van die optie. En misschien notificaties uitvinken.
Alleen dan leert ie niet welke appz hij moet accepteren en blokkeren volgens mij.

[ Voor 40% gewijzigd door mklcln op 17-01-2009 02:04 ]

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Niet blind 'allow of block' klikken, maar de melding lezen en rules aanmaken... die optie zit er ook ;)
Alleen maar toestaan of blokkeren werkt (volgens mij) op sessie-niveau en komt dus iedere keer terug. Als je iets wil leren, is uitleg noodzakelijk ;)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Ortixx
maar hij leert om de 2 seconden. Het begint op een gegeven moment stront vervelend te worden (sorry voor mn taalgebruik)

En ik kan ook niks vinden wat de security option gewoon low zet ofzo. Ik wil gewoon een functie hebben dat hij niet gaat zeuren om programma's maar alleen over virussen. Ik ben al slim genoeg en ik weet wanneer iets niet te vertrouwen is.

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 07:51
Ortixx schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 16:43:
Ik wil gewoon een functie hebben dat hij niet gaat zeuren om programma's maar alleen over virussen.
Ja, dat bestaat ook. Je moet het alleen leren wat een programma is en wat niet :+

Als je elke 2 seconden dezelfde vraag krijgt, dan werkt dat leren dus misschien niet zoals het hoort. Wellicht nog een programmanaam of een screenshot van de fout? En gekeken of de rule goed aangemaakt wordt?

• Ortixx
_H_G_ schreef op maandag 19 januari 2009 @ 14:59:
[...]

Ja, dat bestaat ook. Je moet het alleen leren wat een programma is en wat niet :+

Als je elke 2 seconden dezelfde vraag krijgt, dan werkt dat leren dus misschien niet zoals het hoort. Wellicht nog een programmanaam of een screenshot van de fout? En gekeken of de rule goed aangemaakt wordt?
Het ziet er naar uit dat KIS nu eindelijk slim geworden is en niks meer vraagt. Heb niks veranderd. Best wel slim moet ik nu toegeven :P
Pagina: 1