Toon posts:

Help Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik ben op zoek naar een laptop.
Normaal als ik een pc zou bouwen dan zou ik mijn eigen weg volgen maar, kant en klare laptops heb ik geen verstand van.
Dus, Helup! :p

Wat ik met mijn laptop ga doen vooral ms office, multimedia zoals photoshop etc.
En wie weet wanneer ik verveel een spel ofzo.

Ik heb voorkeur aan een Vaio, of een hp.
Graag 1tje dat ik een paar jaar zonder problemen kan gebruiken.

Wat ik wil uitgeven is +/- €1000

Alvast bedankt :)

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:47

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Een laptop uitkiezen is niet veel moeilijker dan een desktop systeem bouwen ;) Het enige waar je rekening mee moet houden is dat alles in het pakket zit en in jou geval het scherm goed is. Met zowel HP als Sony sla je volgens mij niet de plank mis ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Er staan hele mooie topics met uitleg, links etc in de [NBBG] Notebook Best Buy Guide Overzicht. Begin daar eens met lezen en zoeken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:52

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica