Toon posts:

[2003] Bestanden delen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

Ik ben sinds kort in bezit van een pc die ik heb geinstalleers met windows server 2003
deze heb ik ook in het netwerk hangen
de instaltie is gelukt maar nu moet ik hem configuren
wat wil ik er mee doen is het volgende
er staat daar bestanden op die ik met andere pc in het netwerk wil delen

maar ik weet niet goed hoe ik moet beginnen

wie kan mij op weg helpen hier mee

m.v.g.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dus je kan al wel Windows 2003 server installeren, maar je weet niet hoe je bestanden moet delen op een netwerk? Ik kan je in ieder geval deze link aanraden van Microsoft: How To Share Files and Folders over the Network in a Windows Server 2003 Domain Environment

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-02 11:23
Haal een boek, ga proberen, google enz

Weet je wel hoe je bestanden moet delen op een simpele PC met WinXP? Zijn termen als DNS je een (beetje) bekend? zo niet, begin dan een stap terug: Bestanden delen op een desktopje.

Verder is je vraag niet echt duidelijk. Een topic open je hier als je een specifiek probleem hebt. Ook vertel je hierin wat je al geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Een "how-to-install-windows-for-dummies" en simpelweg vragen "hoe doe ik dat" is niet de insteek van hier: Je kan zelf ook eerst proberen en ontdekken

Succes!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

media1969,

Welkom op GoT :)
Hier op GoT hebben we een heleboel spelregels opgesteld waar we graag van zien dat een topic daar aan voldoet, deze spelregels heb je als het goed is gelezen toen je je registreerde maar ik vat de belangrjkste even samen:
  • Probeer eerst zelf je probleem op te lossen en zelf te kijken hoe je naar een oplossing kan komen. Neem in je topicstart dan ook op wat je zelf al gedaan en geprobeert hebt om je probleem aan te pakken
  • Kies een goede topic titel die je topic voldoende omschrijft. "server 2003" zegt helemaal niets over je topic (heel veel topics in Windows Servers en Server-software gaan over Windows Server 2003), dus ik heb je topic titel even aangepast maar het zou handig zijn als je zelf een goede topic titel kiest voortaan
  • Geef zoveel mogelijk relevante informatie in je topic met wat precies het probleem is of je vraagstelling
Ik pas je topic titel even aan, kan jij zelf je topicstart even aanpassen met bovenstaande gevraagd info?