Ik kwam een paar weken geleden de volgende site tegen op internet: http://www.piwik.org. Het is een open source pakket wat als doel heeft een open source tegenhanger van Google Analytics te worden.

Het is gebaseerd op PHP & Mysql. Je kan het hosten op je eigen server met php en mysql ondersteuning. Je kan het op zowel windows als linux draaien. (Ik draai op windows)
Je kan zoveel sites aanmaken als je zelf wil. Alles is aan te roepen via een API.
Ik zelf heb het bij een aantal kleine websites (2 a 10 gebruikers per dag) draaien. Zijn er ook al andere mensen die met deze software hebben gewerkt?
Extra screenshots (klikbaar)

Het is gebaseerd op PHP & Mysql. Je kan het hosten op je eigen server met php en mysql ondersteuning. Je kan het op zowel windows als linux draaien. (Ik draai op windows)
Je kan zoveel sites aanmaken als je zelf wil. Alles is aan te roepen via een API.
Ik zelf heb het bij een aantal kleine websites (2 a 10 gebruikers per dag) draaien. Zijn er ook al andere mensen die met deze software hebben gewerkt?
Extra screenshots (klikbaar)

[ Voor 32% gewijzigd door MoBi op 20-01-2009 20:04 . Reden: extra info + extra screenshots ]
Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....