Filters Pricewatch ook op V&A

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:59

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Ik zit nu een beetje te zoeken naar een tweedehands moederbord bij V&A. Als ik in de hoofdcategorie Moederborden kijk kan ik verder geen filter toepassen dan de Plaats en een zoekwoord. Als ik naar de pricewatch kijk bij moederborden, kan ik veel meer opties. Waarom is dit bij de V&A weggelaten? Als iemand namelijk een bepaald product toevoegt bij de V&A, kan er ook gekozen worden uit een product uit de pricewatch database, waardoor jullie de gegevens van dat product dus al hebben. Voor die producten zou het toch kunnen?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Waarschijnlijk omdat je daar eigenlijk niks aan hebt, ténzij iedereen verplicht wordt volledige specs in te voeren...

Als het moederbord nog in de pricewatch staat zou het wel nut hebben denk ik, maar oude(re) moederborden staan daar niet meer in.

[ Voor 36% gewijzigd door Raven op 16-01-2009 19:55 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:59

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Maar de moederbord gegevens van een moederbord van 2003 bij wijze van worden toch niet ineens uit de database gegooid ook al wordt hij nergens meer verkocht? Het lijkt me wel handig namelijk als die gegevens er toch zijn.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

MsG schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 20:00:
Maar de moederbord gegevens van een moederbord van 2003 bij wijze van worden toch niet ineens uit de database gegooid ook al wordt hij nergens meer verkocht? Het lijkt me wel handig namelijk als die gegevens er toch zijn.
Klopt, maar de kans is wel groot dat van een product van voor 2006 de specificaties nog niet heel erg uitgebreid ingevuld zijn. Zeker als het in 2007 niet meer verkocht werd.

Afgezien daarvan hebben de filters slechts beperkte nut, het is niet ongebruikelijk dat iemand geen of het verkeerde product koppelt.