Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Programmashortcuts stuk na crash*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb gister mijn pc uitgezet naar een vastloper nu wil ik hem uit me werk weer opstarten. En waar ik al bang voor was hij doet het niet meer.
Uitleg:
Ik zie alle icoontjes van het bureaublad de prullenbak en map pictogrammen geeft die weer.
Maar alle snelkoppelingen geeft die niet weer, en wanneer ik bv op Firefox drukt, krijg je het scherm van kan bijbehorende programma niet vinden opsporen op internet blabla.
Mijn muziek pictogrammen geeft die ook allemaal weer afspelen niet want dan geeft die weer aan dat die itunes niet vind.

Nu dacht ik met systeem herstel een dag terug te kunnen, maar ook systeem herstel geeft die niet weer.

Dit is mijn probleem, hoop genoeg uit leg ben hier niet zo ervaren mee.

Alvast bedankt afwachtend op hulp :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:16:
Maar alle snelkoppelingen geeft die niet weer, en wanneer ik bv op Firefox drukt, krijg je het scherm van kan bijbehorende programma niet vinden opsporen op internet blabla.
Hoi :)

Ik heb nog nooit een foutmelding met blabla gezien, dus wellicht dat je de complete fout beter kan vermelden ;)
Kun je de Firefox executable wel vinden in \Program Files bijvoorbeeld?
En wat gebeurt er als je die opstart?

PS:probeer in het vervolg je topictitel wat duidelijker te maken: dat je een vraag hebt blijkt al uit het feit dat je een topic opent, om dan alsnog 'vraag' als enige in je titel te zetten is niet echt handig zeg maar ;)
Ik pas 'm nu voor je aan.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:58:
[...]

Hoi :)

Ik heb nog nooit een foutmelding met blabla gezien, dus wellicht dat je de complete fout beter kan vermelden ;)
Kun je de Firefox executable wel vinden in \Program Files bijvoorbeeld?
En wat gebeurt er als je die opstart?

PS:probeer in het vervolg je topictitel wat duidelijker te maken: dat je een vraag hebt blijkt al uit het feit dat je een topic opent, om dan alsnog 'vraag' als enige in je titel te zetten is niet echt handig zeg maar ;)
Ik pas 'm nu voor je aan.
Dit geeft die bij alle progamma's aan:

Windows kan dit bestand niet openen

Om het bestand te kunnen openen moet bekend zijn met welk progamma dit bestand is gemaakt windows kan dit online opzoeken maar u kunt ook zelkf een progamma op uw computer selecteren.

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Probeer eens even om naar start -> standaard programma's te gaan en dan even op alles van microsoft klikken, waarschijnlijk kan die de extensies niet meer koppelen met de juiste windows software.

http://specs.tweak.to/15535

Verwijderd

Topicstarter
Gooi maar dicht pc weg gebracht