Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 15:55
Hey,

Sinds een week ofzo werkt de windows update op mijn Vista 64 SP1 instalatie niet meer.
Via google is hier wel iets op te vinden namelijk "regsvr32 wuaueng.dll" uitvoeren maar dit werkt alleen met Vista32...

Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:08
Hoezo werkt dat alleen bij Vista x86? Hier werkt de registratie van deze dll anders prima met x64..
Geen idee of dit het ook oplost, hier werkt windows update namelijk nog prima...
Wat voor foutmelding geeft windows update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 15:55
Oh ja helemaal vergeten er bij te zetten "Code: 80070424"

Dat over x64 en x86 zag ik staan op een forum, bij mij werkt het in ieder geval niet

Edit: De registratie werkt wel maar het helpt niet..

[ Voor 16% gewijzigd door Crim op 16-01-2009 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtrmx
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-08 17:57
Oud topic maar toch actueel voor mij.

Ik heb ook dezelfde error Code 80070424,
Deze heb ik nu al 2/3 maanden. Opeens ontstaan en wordt er nu toch onderhand wel gek van.
Elke oplossing die op google te vinden is werkt niet (regsvr32 wuaueng.dll; dit luk natuurlijk wel maar de error blijft en kan nog steeds niet updaten).
Ook ik heb Vista 64bit en hiermee lijkt men deze error niet te kunnen oplossen. Iedereen die comments post op die oplossingen heeft 32 bit en degene waarbij geen enkele oplossing werkt hebben 64 bit.

Weet iemand een oplossing anders dan het herinstalleren van Windows / Formatteren? (waar ik op zich geen zin in heb met 500 GB aan data die ik wil behouden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:42
meuk: Microsoft Windows Vista & Windows Server 2008 Service Pack 2

Probeer die eens te installeren (handmatig), mits je een Engelse Vista-installatie hebt. Misschien dat je daarna weer wél kunt updaten :)