Toon posts:

Commando om verbonden DC te zien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een dos commando op Windows 2003 STD R2 om te kunnen zien aan welke DC je verbonden/geautentiseerd bent.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
code:
1
echo %LOGONSERVER%

Zoiets?

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

Verwijderd

Topicstarter
spone schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:17:
code:
1
echo %LOGONSERVER%

Zoiets?
Yep, die zocht ik.

Veel dank voor dit snelle antwoord!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je had zelf ook wel wat meer moeite kunnen doen vind ik. Probeer zelf ook eens het een en ander voor je een topic opent, en vermeld de resultaten daarvan de volgende keer ook even :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:24:
Je had zelf ook wel wat meer moeite kunnen doen vind ik. Probeer zelf ook eens het een en ander voor je een topic opent, en vermeld de resultaten daarvan de volgende keer ook even :)
Oh? Ik heb anders wedegelijk het een en ander geprobeerd aan commando's maar kwam er niet uit. Ook google wilde niet helaas niet helpen. Wil al mijn probeerselen nog wel posten hoor. Het is niet zo dat ik uit luiheid een topic ga openen.
Boeken heb ik helaas niet bij de hand anders had ik het daar wel in opgezocht.

Verwijderd

"set L"?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:35:
[...]

Oh? Ik heb anders wedegelijk het een en ander geprobeerd aan commando's maar kwam er niet uit. Ook google wilde niet helaas niet helpen. Wil al mijn probeerselen nog wel posten hoor. Het is niet zo dat ik uit luiheid een topic ga openen.
Misschien inderdaad niet helemaal je bedoeling, maar je post komt wel heel erg over als helpdeskpost zo. Als je onze policy ( [faq]FAQ[/faq] ) even doorneemt, zul je zien dat het vermelden van alle relevante info een vereiste is hier :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1