Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Fout lidwoord in productreview-header

Pagina: 1
Acties:
  • 509 views

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Iets kleins, maar toch ;)

Als ik bijvoorbeeld naar pricewatch: Nox Media ga, dan staat er:
De Nox Media werd door 7 tweakers beoordeeld, die het product gemiddeld als ruim voldoende beoordeelden. De vormgeving werd het meest gewaardeerd, terwijl men het minst positief was over de installatiegemak.
Misschien ben ik aan het mierenn**ken, maar hoort dat niet 'het' te zijn? ;)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat denk ik ook, maar daar kunnen wij niks aan doen, dat is iets voor de devvers.

Naar Lieve Devvers dus :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Als er geen twijfel over een fout bestaat (lees: geen discussiewaarde) kan je hem ook meteen op de DevTrack (de bugtracker van Tweakers.net) zetten. ;)

Aangezien het maar een kleine spel-/taalfout is is het een low priority en zal hij binnenkort wel eens gefixt worden in SVN ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Wiethoofd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 19:54:
Aangezien het maar een kleine spel-/taalfout is is het een low priority en zal hij binnenkort wel eens gefixt worden in SVN ;)
Ik heb even snel een blik geworpen op die code, maar zo eenvoudig is het niet aangezien die tekst grotendeels dynamisch opgebouwd wordt en er volgens mij niet eenvoudig automagisch te gokken is welk lidwoord ervoor moet staan :P

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik gok dat er inderdaad per beoordelingscriterium moet worden vastgelegd op welke manier het in die tekst kan worden opgenomen. "Kwaliteit voeding" ziet er ook tamelijk beroerd uit, als je dat in die zin plakt.

Wat zoveel betekent als een extra database veld, een extra veld op het betreffende dsp formulier en een middagje werk voor een PW figuur die al die dingen mag gaan invullen :P

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Orion84 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:05:
Wat zoveel betekent als een extra database veld, een extra veld op het betreffende dsp formulier en een middagje werk voor een PW figuur die al die dingen mag gaan invullen :P
Alles om de devvers van de straat te houden waar ze andere schade aan kunnen richten >:)
Erkens schreef op zondag 18 januari 2009 @ 13:53:
Ik heb even snel een blik geworpen op die code, maar zo eenvoudig is het niet aangezien die tekst grotendeels dynamisch opgebouwd wordt en er volgens mij niet eenvoudig automagisch te gokken is welk lidwoord ervoor moet staan :P
Ach, gewoon het script aanpassen dat hij random de/het/een er voor zet en als er over geklaagd wordt de pagina laten refreshen ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Een makkelijkere oplossing is om het naampje tussen aanhalingstekens te zetten en geen lidwoord meer te gebruiken, of het laten vervallen van de tekst. Lidwoorden gaan bijhouden is teveel mierengeneuk.

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:28
de installatiegemakken

Tadaaaaaaaa :P
Wiethoofd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:21:
[...]
Ach, gewoon het script aanpassen dat hij random de/het/een er voor zet en als er over geklaagd wordt de pagina laten refreshen ;)
50/50

De helft minder klachten dan :')

[ Voor 78% gewijzigd door HyperBart op 23-01-2009 18:11 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

HyperBart schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 17:51:
de installatiegemakken

Tadaaaaaaaa :P
Dat zou betekenen dat als jij een review schrijft dat je een score moet geven aan "installatiegemakken" terwijl je (normaal gesproken) maar 1 product reviewt ;)

maw, dat kan dus niet, want om een woord in meervoud te krijgen heb je ook diverse manieren en zouden we het alsnog bij moeten houden.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

mjah, autogegenereerde taal is gewoon rot om goed te krijgen, en dit is een goed voorbeeld daarvan. Sorry, but won't fix without HAL.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.