i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Als er geen twijfel over een fout bestaat (lees: geen discussiewaarde) kan je hem ook meteen op de DevTrack (de bugtracker van Tweakers.net) zetten. 
Aangezien het maar een kleine spel-/taalfout is is het een low priority en zal hij binnenkort wel eens gefixt worden in SVN
Aangezien het maar een kleine spel-/taalfout is is het een low priority en zal hij binnenkort wel eens gefixt worden in SVN
Ik heb even snel een blik geworpen op die code, maar zo eenvoudig is het niet aangezien die tekst grotendeels dynamisch opgebouwd wordt en er volgens mij niet eenvoudig automagisch te gokken is welk lidwoord ervoor moet staanWiethoofd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 19:54:
Ik gok dat er inderdaad per beoordelingscriterium moet worden vastgelegd op welke manier het in die tekst kan worden opgenomen. "Kwaliteit voeding" ziet er ook tamelijk beroerd uit, als je dat in die zin plakt.
Wat zoveel betekent als een extra database veld, een extra veld op het betreffende dsp formulier en een middagje werk voor een PW figuur die al die dingen mag gaan invullen
Wat zoveel betekent als een extra database veld, een extra veld op het betreffende dsp formulier en een middagje werk voor een PW figuur die al die dingen mag gaan invullen
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Alles om de devvers van de straat te houden waar ze andere schade aan kunnen richtenOrion84 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:05:
Ach, gewoon het script aanpassen dat hij random de/het/een er voor zet en als er over geklaagd wordt de pagina laten refreshenErkens schreef op zondag 18 januari 2009 @ 13:53:
Ik heb even snel een blik geworpen op die code, maar zo eenvoudig is het niet aangezien die tekst grotendeels dynamisch opgebouwd wordt en er volgens mij niet eenvoudig automagisch te gokken is welk lidwoord ervoor moet staan
Een makkelijkere oplossing is om het naampje tussen aanhalingstekens te zetten en geen lidwoord meer te gebruiken, of het laten vervallen van de tekst. Lidwoorden gaan bijhouden is teveel mierengeneuk.
de installatiegemakken
Tadaaaaaaaa
De helft minder klachten dan
Tadaaaaaaaa
50/50Wiethoofd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:21:
[...]
Ach, gewoon het script aanpassen dat hij random de/het/een er voor zet en als er over geklaagd wordt de pagina laten refreshen
De helft minder klachten dan
[ Voor 78% gewijzigd door HyperBart op 23-01-2009 18:11 ]
Dat zou betekenen dat als jij een review schrijft dat je een score moet geven aan "installatiegemakken" terwijl je (normaal gesproken) maar 1 product reviewt
maw, dat kan dus niet, want om een woord in meervoud te krijgen heb je ook diverse manieren en zouden we het alsnog bij moeten houden.
mjah, autogegenereerde taal is gewoon rot om goed te krijgen, en dit is een goed voorbeeld daarvan. Sorry, but won't fix without HAL.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()