[Browser MMO] Galaxy Commander

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil iedereen even laten weten dat Galaxy Commander binnenkort (zondag) hun derde beta ronde gaan starten. Je kunt je alvast aanmelden voor die ronde.

Link: http://www.galaxycommander.nl

Nog even wat uitleg over het spel:

Galaxy Commander is een text based browser space MMO. En het is gebaseerd op 1 tick per uur.

In Galaxy Commander heb je je eigen planeet, het doel is om de hoogste score te krijgen in het universum aan het eind van de ronde. Elke ronde duurt ongeveer 2 maanden en elk uur is er 1 tick waardoor je al je resurces enzo krijgt. Het is dus de bedoeling zo snel mogelijk gebouwen te bouwen en units te genereren om je tegenstanders aan te kunnen vallen of eventueel te verdedigen.

Features:
- 2 rassen.
- Private galaxies ( Alleen mensen met het galaxy wachtwoord komen in jouw galaxy.)
- Ranking system ( Naast de rankings in elke ronde is er ook een systeem dat van alle rondes bij houdt hoeveel punten je hebt behaald. Deze score GC Points staat dan weer gelijk aan een bepaalde rang b.v. Noob, Major, Colonel etc...)
- Buddy systeem
- IRC chat
- Forum
- Nieuwe Tech tree
- etc...

Greetzz..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2009 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigris
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-07 21:29
Nou ik ben aangemeld. Vroeger EmpireQuest gespeeld en daarna nog wat soortgelijke mmo's. Mijn eerst indruk dat het inderdaad nog beta is en dat er nog veel moet gebeuren. Zijn er al alliances of private galaxies voor de GoT'ers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe alleen mee als er een GoT Galaxy/alliance komt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heyz gasten,

Ja het is inderdaad nog erg beta,

Werk momenteel aan een aantal 3D graphics om de game wat meer uitstraling te geven.

Echter is er nog geen GOT alliance maar wie weerhoudt je ervan er 1 op te zetten :)

En private galaxies kun je ook aanmaken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beta Test Round 05 signups zijn open!

Regels Round 05

- Ticker start 10-04-2009 20:00 Server time
- Ticker end 12-06-2009 20:00 Server time
- Tick speed = 1 Hour
- Galaxy size = 4 planets max. <-- maybe increased dependend on player counts.
- Alliance size limit = 4 planets.

Features:
- 2 races om uit te kiezen.
- Private galaxies ( alleen mensen met het galaxy wachtwoord kunnen in je galaxy komen.)
- Ranking system ( Naast een ranking systeem in het spel zelf is er ook een speciaal ranking systeem gebaseerd op alle rondes die zijn gespeeld. aan het eind van elke ronde worden GC points verdeeld die je uiteindelijke rank: Noob, Major, Colonel etc... bepalen.)
- Buddy system.
- IRC chat
- Forum
- Nieuwe tech tree
- and nog veel meer...

Laat me horen wat jullie van de game vinden...

Link: http://www.galaxycommander.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 11:54
Tigris klinkt bekend van EQ

[DH]Rez hier :)

(EQ, OA, Asylum, SoA, DH, en nog meer alliances in gezeten) :+

ze waren trouwens nog bezig een soortgelijke EQ op te zetten (niet spin of obli, maar Chien) Eventjes vanuit de grond opstampen :+

Dit spel heeft veel goed gedaan voor mijn engels :P
deed al mee vanaf 2b (was ik 12 of zo :D)

edit: kan webpagina niet bereiken (galaxycommander)

[ Voor 7% gewijzigd door KaWaReZ op 22-02-2010 12:05 ]

Pagina: 1