Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben sinds een week de trotse eigenaar van een Omnia. Alleen heb ik een hele leuk app gevonden. MusicID.
Het werkt alleen niet. Ik heb wel wat gevonden maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb hier ook gelezen dat het bij iemand anders wel werkt alleen heb ik niet gevonden hoe hij dat gedaan heeft.

Heeft iemand misschien een antwoord voor mij zodat ik het programma ook kan gebruiken?

Alvast heeeel erg bedankt!

Edit: Vergeten erbij te zetten wat er niet werkt.
Ik start het programma op en dat gaat allemaal goed. Alleen heb ik gevoel dat hij niks opneemt en dus een leeg bestand stuurt. Want verbinding heb ik. Wat gaat er mis?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 23:40 . Reden: wat niet werkt ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Geef aub nog even aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Heb gekeken of mijn microfoon werkt met videos opnemen en die doet het. Bellen kan ik ook maar geen muziek opnemen denk ik. Ook al geprobeerd via Wifi netwerk maar zoals ik al zei heb ik gewoon hsdpa verbinding. Dus ik heb geen ideeen meer.

Verwijderd

Topicstarter
Heb het net op mijn moeders telefoon geprobeerd. Dat is een SE Xperia X1 en daar doet hij het keigoed op. Hoe is dit mogelijk? Zijn allebei Windows mobile toestellen.

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-11 11:18
Zet je proxy uit bij je internetverbinding?

Heb zelf Touch HD, werkt prima.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn proxy uitgezet en dan werkt het ook niet. Heel vreemd dit.
Pagina: 1