Ik heb een sim-only abonnement bij T-Mobile en wil nu graag de IPhone aanschaffen. Ik ben wel bereid om hiervoor nog een extra abonnement te nemen, maar wil dan graag mijn nummer wel overzetten naar mijn nieuwe abonnement. Mijn oude abonnement is nog niet afgelopen. Zal dit mogelijk zijn? Iemand hier eerdere ervaringen mee?
Verwijderd
In principe niet, en eindig je met twee nummers. T-mobile maakt wel eens uitzonderingen, maar dat hangt vooral af van jouw klant-status, en hoe lang je contract nog loopt.
Bijv. dat mensen ipv 3 maanden van tevoren, als een half jaar van tevoren konden verlengen. Dit is best lastig, ik heb het geprobeerd, en gefaald
Bijv. dat mensen ipv 3 maanden van tevoren, als een half jaar van tevoren konden verlengen. Dit is best lastig, ik heb het geprobeerd, en gefaald
Hij heeft het niet over verlengen, maar om zijn andere nummer (van een contract dat nog niet is afgelopen is) te laten overzetten naar een nieuw abonnement.
Ik denk dta dat wel moet kunnen.
-Bij T-mobile kun je bijvoorbeeld ook nog na X maanden een ander nummer mee over nemen naar een abonnement dat al loopt.
-een nieuw nummer kun je ook krijgen bij een abonnement dat al loopt (wisselen van nummer dus).
Het lijkt me het makkelijkst als je gewoon even met de klantenserice belt, of een T-mobile winkel inloopt, dan heb je namelijk direct een antwoord
Ik denk dta dat wel moet kunnen.
-Bij T-mobile kun je bijvoorbeeld ook nog na X maanden een ander nummer mee over nemen naar een abonnement dat al loopt.
-een nieuw nummer kun je ook krijgen bij een abonnement dat al loopt (wisselen van nummer dus).
Het lijkt me het makkelijkst als je gewoon even met de klantenserice belt, of een T-mobile winkel inloopt, dan heb je namelijk direct een antwoord
offtopic:
Wat ik zelf nog weleens bij klanten wil aanraden is dat ze de voicemail van hun huidige nummer inspreken met "ik heb een nieuw telefoonnummer, en dat is 0613371337".
Zo krijgt namelijk ook iedereen wel je nieuwe nummer
Wat ik zelf nog weleens bij klanten wil aanraden is dat ze de voicemail van hun huidige nummer inspreken met "ik heb een nieuw telefoonnummer, en dat is 0613371337".
Zo krijgt namelijk ook iedereen wel je nieuwe nummer
[ Voor 17% gewijzigd door addictive op 16-01-2009 09:38 ]
Ik heb net met de klantenservice gebeld en kon mijn per 2 februari ingaande verlenging van mijn sim-only abonnement nog wijzigen in een abonnement met toestel. Toen heb ik voor de IPhone gekozen natuurlijk. Nu behoud ik gelukkig mijn eigen nummer en heb ik geen verder gezeur.
Fijn dat je het zo hebt kunnen oplossen!