Ik heb een fulltime baan (40 uur) als application developer. Graag zou ik hierbij nog wat bijdoen, zo'n 8 - 12 uur per week, maar wel vanuit huis, 'savonds en in de weekenden. Nu zoek ik iets in de richting van webdevelopment. Heb hier vrij veel ervaring mee, met name het pakket TYPO3., maar ik zou zelfs al tevreden zijn met het omzetten van PSD's naar templates, of andere PHP/MySQL websites/systemen.
Nu heb ik al op google rond gekeken naar parttime werk wat mogelijk is vanuit huis. De vacatures die ik vind zijn of alleen voor fulltime werk of voor 20 uur per week, maar altijd op locatie
Nou hoef ik natuurlijk niet persee in loondienst, maar opdrachtgevers zijn ook niet te vinden. Wel ben ik druk bezig met het maken van een eigen website waar m'n portfolio en werkervaring etc opstaat, zodat als ik wat vind, ik in ieder geval een mooi visitekaartje heb.
Maar waar vind ik geschikt werkt
Tips? Ik ben vast niet de enige tweaker die dit wilt
Nu heb ik al op google rond gekeken naar parttime werk wat mogelijk is vanuit huis. De vacatures die ik vind zijn of alleen voor fulltime werk of voor 20 uur per week, maar altijd op locatie
Maar waar vind ik geschikt werkt